اریک اشمیت راهنمای مهاجرت از آیفون به اندروید را در صفحه شخصی خود منتشر کرد

دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
اریک اشمیت -رئیس هیئت مدیره گوگل- یک راهنمای قدم به قدم برای مهاجرت از آیفون به اندروید را صفحه شخصی خود در گوگل پلاس منتشر کرده است. اریک اشمیت در این پست توصیه کرده که بهترین هدیه کریسمس برای دوستانی که آیفون دارند، یک تلفن اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ‌تر، سرعت بیشتر و امکانات متنوع‌تر است.
تبلیغات

اریک اشمیت که روزی خود یکی از اعضاء هیئت مدیره اپل بوده و مدت طولانی نیز مدیریت عامل گوگل را برعهده داشته، طی یک پست در شبکه اجتماعی گوگل پلاس، راهنمای سویچ کردن از آیفون به اندروید را منتشر کرده است. او در پست خود روش مهاجرت از آیفون به اندروید را برای کاربران سیستم عامل‌های مک و کامپیوترهای ویندوزی شرح داده و همچنین در این راهنما از مرورگرهای همچون کروم یا حتی سافاری استفاده نموده است.

بسیاری از دوستان من به اندروید مهاجرت کرده‌اند، تلفن‌های رده بالای اندرویدی مانند گلکسی اس 4 سامسونگ، Droidهای موتورولا یا نکسوس 5 دارای صفحه نمایش بهتر، سرعت بالاتر و رابط کاربری بصری به مراتب ساده‌تری هستند. این تلفن‌ها یک هدیه کریسمس عالی برای کاربران آیفون به شمار می‌روند.این راهنمای قدم به قدم برای مهاجرت از آیفون به اندروید است. همانطور که مردمی که از PC به Mac سویچ کردند، هرگز مجددا به PC باز نگشتند، شما هم می‌توانید از آیفون به اندروید مهاجرت کنید و هرگز به آیفون باز نگردید، چراکه همه اطلاعات شما در فضای ابری ذخیره می‌شود و برای همیشه محفوظ باقی می‌ماند. براساس نظرسنجی‌های اخیر، 80 درصد مردم دنیا با اندروید موافق هستند.اریک اشمیت در شبکه اجتماعی گوگل پلاس

اریک اشمیت از سال 2006 وارد هیئت مدیره اپل شد و در آگوست 2009 به دلیل تضاد منافع دو شرکت گوگل و اپل از سمت خود استعفا کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات