50 هزار یا 800 هزار؟ کدامیک آمار صحیح فروش ساعت هوشمند Galaxy Gear است؟

چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
روز گذشته آمار غیر رسمی از میزان فروش ساعت هوشمند سامسونگ منتشر گردید و به عدد 50 هزار دستگاه اشاره شد، اما این کمپانی کره‌ای کمی بعد این آمار را اشتباه خواند و اعلام کرد که 800 هزار دستگاه از ساعت هوشمند خود را به فروش رسانده است؛ با این وجود به نظر می‌رسد آماری که سامسونگ در اختیار رسانه‌ها قرار داده، آمار فروش واقعی Galaxy Gear نبوده است.
تبلیغات

روز گذشته یک رسانه کره‌ای اعلام کرد که میزان فروش و محبوبیت Galaxy Gear بسیار پایین بوده و سامسونگ تنها 50,000 دستگاه از آن را به فروش رسانده است. چند ساعت بعد، سامسونگ مصاحبه‌ای را با رویترز برگزار کرد و ادعا کرد که 800,000 دستگاه از این ساعت به فروش رسیده است.

حال به نظر می‌رسد که سامسونگ در مصاحبه خود با رویترز چندان صادق نبوده است.

Yonap گزارش کرده که آمار 800 هزار دستگاه مربوط به توزیع این محصول به نمایندگان فروش محصولات سامسونگ بوده است و با آنچه که به مصرف کننده فروخته شده است فاصله بسیار دارد. وب سایت The Verge نیز این موضوع را تایید نموده است و گفته است این آمار مربوط به میزان عرضه محصول بوده است نه میزان فروش آن.

معمولا اکثر تولیدکنندگان تنها میزان عرضه شده محصول خود را بیان می کنند و کمتر از عبارت میزان فروش استفاده می کنند، اما سامسونگ این دو اصطلاح را یکی کرده و آمار عرضه را به عنوان آمار فروش بیان کرده است.

با این شرایط بعید به نظر می‌رسد روزی آمار رسمی از میزان فروش حقیقی Galaxy Gear منتشر گردد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات