آیپد ایر، پنج برابر محبوب تر از آیپد 4 است

سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
فروش آیپد ایر از اواخر هفته گذشته آغاز شده و براساس شواهد بدست آمده، به زودی باید منتظر اخبار اپل از ثبت یک رکورد جدید از میزان فروش این محصول در روزهای ابتدایی عرضه آن باشیم. اما براساس اطلاعات آماری که Fiksu منتشر نموده، استقبال مردم از آیپد ایر، پنج برابر آیپد 4 خواهد بود.
تبلیغات

آیپد ایر بزرگ‌ترین تغییرات را از زمان عرضه اولین آیپد تا به امروز داشته است. این تبلت حالا سبک‌تر و باریک‌تر است، به سریع‌تری SoC حال حاضر دنیای موبایل مجهز شده و حاشیه دور صفحه نمایش آن نیز باریک‌تر شده است. آیپد ایر حالا قابل‌ حمل‌تر و سریع‌تر شده و شکل ظاهری جدید آن نیز جذاب‌تر به نظر می‌رسد. همه این موارد باعث شده‌اند تا نه تنها مشتریان جدید برای خرید آیپد ایر اقدام کنند بلکه کاربران قدیمی آیپد نیز نسبت به جایگزین نمودن تبلت خود با iPad Air اقدام کنند.

شرکت Fisku که در زمینه جمع آوردی آمار و ارقام مربوط به پلتفرم iOS از طریق نرم افزارهای طرف قرارداد این شرکت، فعالیت می‌کند، در ساعت‌های اولیه عرضه آیپد ایر، استقبال کاربران از این تبلت را 5 برابر بیشتر از مدت زمان مشابه در زمان عرضه نسل چهارم آیپد ارزیابی کرده است.

حال باید کمی منتظر بمانیم تا آمار رسمی فروش سه روز اول iPad Air توسط اپل اعلام شود و ببینیم آیا واقعا فروش این محصول نیز 5 برابر آیپد 4 بوده است یا خیر. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، اپل یک رکورد خارق العاده را به ثبت رسانده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات