امکان دانلود اپلیکیشن‌های متناسب با نسخه‌های قدیمی‌تر iOS از اپ‌استور برای کاربران آیفون

سه‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
برخی از کاربرانی که یکی از دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل iOS را در اختیار دارند به دلیل آن‌که نسخه سیستم عاملشان قدیمی شده و یا بروزرسانی برای دستگاه‌های آنان عرضه نمی‌شود، نمی‌توانند بسیاری از اپلیکیشن‌هایی که مایل به استفاده از آن‌ها هستند را بارگذاری و نصب کنند. با تغییراتی که اپل اخیرا در فروشگاه اپ‌استور خود ایجاد کرده، این امکان وجود خواهد داشت که این دسته از کاربران نیز بتوانند اپلیکیشن سازگار با سیستم عامل خود را نیز دریافت کنند.
تبلیغات

با معرفی نسخه هفتم از سیستم عامل iOS، اپل ویژگی‌های بسیاری را نیز معرفی کرد. یکی از همین ویژگی‌های جدید، قابلیت نصب نسخه‌های قدیمی‌تر از اپلیکیشن‌ها می‌باشد. با استفاده از این ویژگی، کاربرانی که از آیفون‌های مبتنی بر نسخ قدیمی‌تر iOS استفاده می‌کنند نیز می‌توانند نسخه قدیمی‌تر اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را دریافت کنند.

این برای اولین بار از زمان راه‌اندازی فروشگاه اپ‌استور اپل است که مثلا کاربری که دارای یک آیفون قدیمی‌ که مجهز به iOS 5 است، نیز می‌تواند اپلیکیشن متناسب با نسخه سیستم عاملش را برای گوشی خود دریافت کند. این بدان معنی است که اگر نسخه سازگار با iOS 7 از یک اپلیکیشن در اپ‌استور وجود داشته باشد، نسخه‌های قدیمی‌تر آن نیز در دسترس هستند. البته لازم به ذکر است که بر طبق آماری که اپل اخیرا منتشر نمود، بیش از 90 درصد کاربران iOS، از آخرین نسخه این سیستم عامل استفاده می‌کنند.

این ویژگی جدید از فردا در دسترس تمامی کاربران iOS خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات