احتمال توقف تولید iPhone 5 پس از معرفی آیفون‌های جدید

جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اخبار و شایعات این روزها، بیشتر پیرامون اپل و آیفون بعدی هستند. یکی از تحلیلگران بازار به نام مینگچی کوو (Mingchi Kuo) می‌گوید، پس از رونمایی از آیفون‌های جدید که احتمالاً ۱۹ شهریور برگزار می‌شود، اپل تولید آیفون ۵ را متوقف خواهد کرد. بر اساس گفته‌های آقای مینگچی کیو، قرار است آیفون ارزان‌قیمت جای آیفون ۵ را بگیرد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

وب‌سایت بلومبرگ، به طور مختصر گفته‌های مینگچی کوو را مطرح نموده و گفته، iPhone 5C جای iPhone 5 را خواهد گرفت. آقای کوو عقیده دارد که iPhone 5C بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. نکته جالب در اظهار نظر آقای کوو این است که وی عقیده دارد اپل، تولید iPhone 4S را ادامه خواهد داد. 

به طور سنتی، با معرفی آیفون جدید، اپل آخرین آیفون تولیدی را حفظ کرده و تنها قیمت آن را کاهش می‌دهد. اگر قرار باشد اپل، همین سنت را ادامه بدهد، iPhone 5S قراردادی را با قیمت ۲۰۰ دلار و iPhone 5 و iPhone 4S را به ترتیب با قیمت‌های ۱۰۰ و صفر دلار عرضه خواهد نمود.

البته معرفی iPhone 5C در کنار iPhone 5، با توجه شباهت‌های بسیار زیاد این دو دستگاه، کمی عجیب خواهد بود. برای همین تولید iPhone 5 متوقف خواهد شد. اما سوپرایز اصلی، حفظ کردن iPhone 4S، اسمارت‌فون قدیمی، صفحه‌کوچک و ۳۰ پین اپل است که انتظار می‌رفت تولید آن متوقف شود.

آقای کوو، سابقه خوبی در پیش‌بینی درباره معرفی محصولات اپل دارد.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا پیش‌بینی آقای کوو قابل قبول است؟ نظرات خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات