سامسونگ اولین ساعت هوشمند خود را با نام مدل SM-V700 به زودی معرفی می کند

شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
چند ماه پیش سامسونگ رسما اعلام کرد که در حال توسعه ساعت هوشمند جدید است و قصد دارد حضور جدی را در بازار ابزارهای پوشیدنی تجربه کند. در همین راستا اخیراً اطلاعات مربوط به یک ابزار جدید با نام مدل SM-V700 به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد سامسونگ سخت در تلاش است تا ساعت هوشمند خود را برای نمایشگاه IFA 2013 آماده کند.
تبلیغات

ساعت هوشمند سامسونگ قرار است همچون یک وسیله جانبی برای تلفن‌های خانواده گلکسی عمل کند و قابلیت‌های بیشتری را دراختیار کاربر قرار دهد.

احتمالاً ساعت‌های هوشمند سامسونگ مبنی بر سیستم عامل اندروید خواهد بود.

اگر اخبار دنیای فناوری را دنبال کرده باشید حتماً مطلع هستید که کمپانی‌های بزرگی همچون گوگل، سونی، اپل و حتی مایکروسافت در تلاش هستند تا هرچه سریع‌تر محصولات خود را برای این بخش از بازار آماده کنند.

در این بین اپل و گوگل بیش از باقی شرکت‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند. گوگل با عینک هوشمند خود که مدتی است نسخه مخصوص توسعه‌دهندگان آن عرضه شده، هیاهوی بسیاری برپا کرده و اپل نیز گفته می‌شود یک تیم بزرگ بیش از 100 نفری را مامور طراحی و ساخت ساعت هوشمند خود کرده است.

Zaumba گزارش کرده که مراحل طراحی ساعت هوشمند سامسونگ به پایان رسیده و این کمپانی کره‌ای ممکن است در نمایشگاه IFA 2013 علاوه بر تلفن گلکسی نوت 3 از ساعت هوشمند خود نیز پرده بردارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات