HP مجددا به بازار تلفن‌های هوشمند باز خواهد گشت؛ این‌بار با محصولی بی‌همتا

دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
ظاهرا که داستان HP و تلفن‌های هوشمند هنوز تمام نشده است. یکی از مدیران بخش کامپیوترهای شخصی و تبلت‌ این شرکت، در مصاحبه‌ای با خبرگزاری The Indian Express  گفته که HP هنوز بازار تلفن‌های هوشمند را فراموش نکرده و قرار است به همراه تلفنی با یک تجربه کاربری استثنایی به صحنه بازگردد.
تبلیغات

در حال حاضر شرکت HP، بخش اعظم توان خود را بر ساخت تبلت، لپ‌تاپ و کامپیوترهای all-in-one متمرکز کرده است. اما مقامات HP معتقدند که هنوز در بازار تلفن‌های هوشمند، شانس خوبی دارند و نوید محصولی ویژه را می‌دهند.

آقای یام سو این، معتقد است که با وجود عقب افتادن شرکت در میدان رقابت، هنوز هم با ارائه یک ایده نو و محصول ممتاز، می‌توان جایگاه مناسبی برای خود دست و پا کرد.

درست است که قدری دیر است، اما هنوز چیزهایی وجود دارند که باید در محصولات موبایل گنجانده شوند. و ما درصدد ساخت محصولی هستیم که تجربه کاربری جدیدی را به همراه آورده و حس بینظیری را به کاربران القا می‌کند.

HP این‌بار باید واقعا برگ برنده‌ی قدرتمندی در دست داشته باشد تا بتواند در بازار پرهیاهو و رقابتی تلفن‌های هوشمند، حرفی برای گفتن داشته باشد. پس از ارائه محصولات ناموفق قبلی، شکستی دوباره برای شرکت بسیار گران تمام خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات