اجزای داخلی بیشتری از گوشی هوشمند آیفون 5S درز کرد

شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
دیگر جای هیچ تعجب نیست که گوشی هوشمند آیفون 5S از تجهیزات داخلی تازه‌ای بهره می‌برد؛ گواه این مطلب تصاویری است که به تازگی به بیرون درز کرده است. شاید برای شما هم جای تعجب باشد که این گوشی بیش از تمرکز بر تجهیزات بیرونی، از نظر داخلی دست خوش تغییر شده است. اگر به خانواده‌ی محصولات اپل علاقه‌مند هستید این مطلب را میهمان زومیت باشید.
تبلیغات

تقریباً هر دو سال یک‌بار شاهد بروز تغییرات گسترده در سخت‌افزار استفاده شده‌ی تلفن همراه اپل هستیم؛ این موضوع برای فعالان و کهنه‌کاران بازار طبیعی به نظر می‌رسد. به هر روی در این مقاله می‌کوشیم برخی از مهم‌ترین این تغییرات سخت‌افزاری را برشماریم.

نخستین بار TVC-Mall خبر از به‌کارگیری تجهیزات تازه‌ای در گوشی آیفون 5S داد. این تصاویر نشان می‌دهد که این گوشی از «کابل منعطف برای درگاه شارژ» دستگاه بهره می‌برد، از سوی دیگر جایگاه خاصی نیز برای فیش هدفون این گوشی در نظر گرفته شده است. از این گذشته، برخی دیگر از تصاویر حاکی از «تغییر در ماژول اتصال و اسپیکر زنگ» این گوشی است.

بجز این تصاویر، هنوز کوچک‌ترین اطلاعی پیرامون سایر قابلیت‌ها و خصوصیات فنی آیفون 5S منتشر نشده است؛ و هیچ کس نمی‌داند تیم کوک و یارانش از چه نوع پردازنده اصلی، پردازنده‌ی گرافیکی، حافظه رم، گنجایش داخلی، دوربین و نمایشگری در آیفون 5S بهره برده‌اند.

iphone5s-dock-908x899

تجربیات گذشته نشان داده که TVC-Mall منبعی معتبر برای تصاویر جاسوسی و لو رفته تولیدات فناوری به خصوص محصولات کمپانی صاحب نام اپل است. مورد دیگری که در کلیه شایعات مرتبط با آیفون 5S قابل مشاهده است وجود سنسور اسکن اثر انگشت برای بالا بردن امنیت و سادگی باز کردن قفل گوشی است. گفته می‌شود این سنسور درست بر روی دکمه اصلی پایین نمایشگر تعبیه شده و زمانی که کاربر انگشت خود را برروی آن قرار می‌دهد اثر انگشت او اسکن شده و قفل گوشی باز می‌شود. به اعتقاد بسیاری این همان قابلیت رقابتی است که اپل قصد دارد به واسطه آن کاربران را تشویق به خرید آیفون بعدی کند.

مطمئناً به محض تازه‌ترین اخبار و جزئیات پیرامون گوشی آیفون 5S شما زومیتی‌های عزیز را از آن مطلع خواهیم کرد؛ پس مثل همیشه با ما همراه باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات