آیفون 5s به دوربین 12 مگاپیکسلی با بازده بالا در عکاسی در نور کم، تجهیز می‌شود

سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
براساس شواهدی که به‌تازگی بدست آمده، آیفون بعدی اپل همراه با دوربین 12 مگاپیکسل عرضه خواهد شد، دوربینی که قابلیت جذب نور بالای داشته و کیفیت عکس‌های گرفته شده با آن در محیط‌های کم نور به مراتب بالاتر از آیفون 5 است. در این گزارش آمده که آیفون 5s تابستان امسال رسما معرفی خواهد شد.
تبلیغات

روز گذشته در زومیت شایعاتی در رابطه با اثر انگشت خوان و دوربین بهتر در آیفون 5s خواندید و امروز نیز شواهد بیشتری در رابطه با آیفون بعدی بدست آمده است. ظاهراً آیفون 5s به دوربین قوی‌تر 12 مگاپیکسلی تجهیز خواهد شد که بازده بسیار خوبی در عکاسی در نور کم دارد. پس از توجه نوکیا به عکاسی در نور کم در تلفن لومیا 920 و پس از آن اچ‌تی‌سی در تلفن وان حالا اپل نیز به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته است.

منبع این خبر tine.te است. این وب سایت زمانی که همه از دوربین 13 و 10 مگاپیکسلی برای آیفون 5 صحبت می‌کردند اعلام کرد که دوربین آیفون 5 همانند قبل 8 مگاپیکسلی است، اکثر شایعات و اطلاعات فاش شده توسط این وب سایت به حقیقت پیوسته‌اند و از طرفی دیگر شایعات نیز به دوربین بهتر با بازده بالاتر در عکاسی در نور کم برای آیفون 5s اشاره داشته‌اند.

در نهایت اگر این اطلاعات صحیح باشند آیفون بعدی تا تابستان امسال عرضه نخواهد شد و در این فاصله پرچمداران اندرویدی همچون اکسپریا Z، گلکسی اس 4 و وان می‌توانند از فرصت استفاده کرده و فروش خوبی را برای خود رقم بزنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات