این هدیه ویژه اپل به کارمندان باسابقه است

یک‌شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
هدیه اپل به کارمندان قدیمی شرکت
هدیه‌ی کارمندان اپل پس از ۱۰ سال کار کردن در این شرکت، یک قطعه‌ی آلومینیومی بزرگ با امضای تیم کوک است.
تبلیغات

امروزه کمتر شاهد این هستیم که کارمندی بیش از ۱۰ سال را پیش یک کارفرما بگذراند و کسانی که برای مدت‌زمانی طولانی در شرکت‌ها می‌مانند، معمولاً با هدایایی ویژه مواجه می‌شوند.

اپل، سازنده‌ی گوشی آیفون، به کارمندانی که حداقل ۱۰ سال در شرکت کار کرده‌اند، یک قطعه‌ی آلومینیومی مکعبی بزرگ با لوگو اپل از جنس استیل ضدزنگ، یک پارچه‌ی تمیزکننده‌ی ۱۹ دلاری و یک یادداشت امضاشده از تیم کوک هدیه می‌دهد.

پست یکی از کارمندان اپل در پلتفرم ایکس از هدیه سالگرد ۱۰ سال کار کردن در اپل
پست یکی از کارمندان اپل در پلتفرم ایکس

یکی از کارمندان اپل که به‌تازگی هدیه دریافت کرده، می‌گوید که در یادداشت تیم کوک آمده است: «برای رسیدن به این لحظه‌ی عطف به شما تبریک می‌گویم. کاری که انجام داده‌اید، چالش‌هایی که با آن‌ها روبه‌رو شده‌اید و موفقیت‌هایی که کسب کرده‌اید، همگی کمکی اساسی و ماندگار در چشم‌انداز اپل به‌منظور تغییر دنیا برای بهتر شدن است. از طرف همه در اپل، از شما برای همه‌ی چیزهایی که به ارمغان می‌آورید، تشکر می‌کنم.»

یادداشتی از اپل در بسته وجود دارد که می‌گوید که این هدیه از همان آلومینیوم سری ۶۰۰۰ ساخته شده است که برای تولید محصولات این شرکت استفاده می‌شود. در بخش کناری قطعه‌ی آلومینیومی، عدد ۱۰ و همچنین نام کارمند و تاریخی که سابقه‌کارش به ۱۰ سال رسیده است وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات