اپل موزیک Replay‌ این‌جا است؛ خلاصه یک سال فعالیت کاربر به روایت اپل

چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل موزیک در آیفون ۱۵ با تصویر بتهوون
اپل موزیک با انتشار Replay سال ۲۰۲۳، خلاصه‌ای از آن‌چه کاربر در یک سال اخیر گوش کرده است را به شیوه‌ای جالب به او نشان می‌دهد.
تبلیغات

با نزدیک شدن به اواخر سال، اپل موزیک Replay باز هم از راه رسید تا خلاصه‌ای سالانه از آهنگ‌ها، هنرمندان، آلبوم‌ها و موارد دیگری که بیشترین سهم را در محتوای شنیداری شما داشته‌اند در اختیارتان بگذارد.

اپل پیش از انتشار آمار مشابه از سوی رقیب سنتی خود یعنی اسپاتیفای این بخش را در صفحه‌ی وب Apple Music در دسترس کاربرانش قرار داده است.

ویژگی Replay‌در اپل موزیک در سه دستگاه آیفون ۱۵
اپل موزیک Replay در آیفون

Replay که نخستین بار در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، سال گذشته به‌روزرسانی بزرگی دریافت کرد که آن را بسیار شبیه به قابلیت Wrapped اسپاتیفای می‌کند؛ اما برخلاف Wrapped که مجموعه‌ای از نمودارهای فوق‌العاده و قابل اشتراک‌گذاری را به کاربر ارائه می‌کند، آمار ارائه‌شده در Replay برای پست در شبکه‌های اجتماعی چندان جذاب نیستند و حتی مستقیماً در خود برنامه‌ی اپل موزیک آیفون و آیپد نیز باز نمی‌شوند.

همچون سال گذشته، Replay یک حلقه‌ی هایلایت جالب از تمامی آهنگ‌ها و هنرمندان مورد علاقه‌ی کاربر در سال اخیر و همچنین مدت زمانی را که برای گوش دادن به آنها صرف کرده است نمایش می‌دهد.

Replay همچنین دارای یک بخش ویژه برای دنبال کردن اهداف است که نشان می‌دهد آیا کاربر در زمان استفاده از این سرویس به اهداف خاصی همچون گوش دادن به ۱۰۰۰ آهنگ دست یافته است یا خیر.

برای مشاهده‌ی Replay سال ۲۰۲۳ خود کافی است به آدرس replay.music.apple.com مراجعه کنید و با استفاده از اپل آ‌ی‌دی به حساب خود وارد شوید. آنجا می‌توانید تمامی آمار و ارقام مربوط به موسیقی‌هایی را که در یک سال اخیر گوش کرده‌اید مشاهده کنید.

از آن‌جا که انتظار می‌رود اسپاتیفای سرویس Wrapped خود را در اوایل دسامبر (اواسط آذر ماه) در دسترس کاربران قرار دهد، اپل احتمالاً می‌خواسته پیش‌دستی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات