BOE از نمایشگرهای mini-LED نسل جدید با ضخامت کمتر از یک میلی‌متر رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
BOE از نسل بعدی نمایشگر مینی ال‌ای‌دی انقلابی خود رونمایی کرده که در آن نمایشگر ضخامت کمتر از یک میلی‌متر دارد و از مواد شیشه‌ای ساخته شده است.
تبلیغات

BOE، شرکت تولیدکننده نمایشگر در پکن، به‌دلیل عرضه‌ی نمایشگرهای OLED با کیفیت بالا برای تلویزیون‌ها، گوشی‌های هوشمند و حتی لپ‌تاپ‌ها در بازارهای چین و جهانی، به‌خوبی شناخته شده است.

این شرکت به‌دنبال آن است که با ارائه‌ی فناوری‌های جدید، پیشرفته‌تر از قبل باشد. رسانه خبری چین، People's Daily Newspaper، گزارش داد که BOE با موفقیت پیشتاز نسل بعدی پنل‌های نمایشگر mini-LED است.

شرکت تولیدکننده نمایشگر BOE

به‌نقل از گیزموچاینا، BOE چندی پیش در SID 2022 International Display Week از نسل بعدی نمایشگر مینی ال‌ای‌دی انقلابی P0.9 خود رونمایی کرد که در آن نمایشگر ضخامت کمتر از یک میلی‌متر دارد و همچنین از مواد شیشه‌ای ساخته شده است.

برای پاسخ به اینکه چرا mini-LED مذکور انقلابی است، سخنگوی BOE اشاره کرد که مینی‌ال‌ای‌دی P0.9 حداکثر روشنایی و سطوح کنتراست قوی دارد. پنل LED جدید BOE نه‌تنها دارای مزایای استاندارد OLED مانند مصرف انرژی کم، روشنایی یکنواخت در سراسر پنل و محافظت از چشم است، بلکه از آنجاکه یک mini-LED محسوب می‌‌شود، نمایشگر را می‌توان در هر اندازه‌ای تولید کرد.

سری آنر ۷۰ و آنر ۷۰ پرو پلاس

سخنگوی شرکت در ادامه خاطرنشان کرد که BOE به‌عنوان پیشرو در فناوری mini-LED، مجموعه‌ای از نمایشگر های mini-LED را نیز توسعه داده که با استفاده از نور پس‌زمینه mini-LED مبتنی بر شیشه و فناوری‌های مرتبط، جلوه نمایشگر را بسیار بهبود بخشیده است. روز گذشته نیز سری Honor 70 با نمایشگرهای OLED ساخت BOE رونمایی شد. آنر ۷۰ پرو پلاس دارای صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی ۱۰ بیتی LTPO OLED با وضوح +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات