اسنپ چت روزانه میزبان بیش از ۶ میلیارد بازدید ویدیویی است

دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
اسنپ چت در آخرین گزارش خود اعلام کرده که روزانه میزبان بیش از ۶ میلیارد بازدید از ویدیو‌های به اشتراک گذاشته شده در این شبکه‌ی اجتماعی است. این کمپانی در مقایسه با آمار ماه می با پیشرفت خارق‌العاده‌ای مواجه بوده است.
تبلیغات

اسنپ‌چت در آخرین گزارش خود اعلام کرده که روزانه میزبان بیش از ۶ میلیارد بازدید ویدیویی است. این کمپانی آخرین گزارش مربوط به میزان بازدید روزانه‌ی خود را در ماه می ارائه کرده بود که براساس آن در اسنپ‌چت میزبان بیش از ۲ میلیارد بازدید روازنه برای ویدیوهایش بود. پیشرفت صورت گرفته نشان از استقبال کاربران از ویدیو‌های اشتراک گذاشته شده در این شبکه‌ی اجتماعی دارد.

با توجه به آمار منتشر شده به نظر می‌رسد اسنپ‌چت در حال نزدیک شدن به بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی مورد استفاده یعنی فیس بوک از نظر بازدید ویدیو‌ها است. زاکربرگ اخیرا اعلام کرده که ویدیوهای این سرویس اجتماعی روزانه شاهد بازدید ۸ میلیارد نفر هستند.

افزایش میزان بازدید از ویدیو‌های اسنپ‌چت و رسیدن به رکورد ۶ میلیارد بازدید که نشان از سه برابر شدن آن دارد به معنی افزایش درآمد‌های این کمپانی است. گمانه‌ها حکایت از این دارد که اسنپ‌چت در آینده‌ی نزدیک سهام خود را در تالار بورس بصورت عمومی عرضه خواهد کرد.

مدیرعامل اسنپ‌چت پیش‌تر اعلام کرده بود که در پی عرضه‌ی سهام کمپانی در تالار بورس است و از این‌رو باید در آینده‌ی نزدیک اخباری را در خصوص عرضه‌ی سهام این کمپانی بشنویم. به طور حتم موسسان این شبکه‌ی اجتماعی به شکوفایی آن اعتقاد داشتند که زیربار خرید اسنپ‌چت توسط فیس‌بوک نرفتند.

نظر شما در مورد پیشرفت اسنپ‌چت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات