هاست رایگان و ساخت خودکار وب سایت به کمک فناوری هاست ابری پارس پک‬

دوشنبه ۵ تیر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۹
مطالعه 5 دقیقه
خدمات هاست ابری (Cloud Hosting) برای اولین بار در ایران توسط پارس‌پک راه‌اندازی گردید، این خدمات در دو قالب رایگان و تجاری ارائه می‌شود لذا شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای و به سادگی از آن استفاده نموده و سایت خود را در عرض چند ثانیه بر روی آن میزبانی نمایید.
تبلیغات

دو سال پیش نیز پارس پک برای اولین بار خدمات ابر سرور (Cloud Server) را مبتنی بر فناوری ابری (Cloud Computing Technology) خود ارائه نمود، اما هم اکنون با ارائه خدمات جذاب میزبانی ابری توسط این شرکت، حتی کسانی که اطلاعات چندانی برای استفاده از یک سرور ندارند، می‌توانند به سادگی از پنل میزبانی ابری و خدمات خودکار آن استفاده کرده و وب سایت خود را بر روی این فناوری جدید میزبانی نمایند. بنابراین از این پس مراحل طولانی راه اندازی یک وب‌سایت (‌ثبت دامنه، پرداخت هزینه هاست، جستجو برای یافتن یک اسکریپت مناسب و زمان لازم برای یاد گرفتن نحوه نصب آن ) جای خود را به صرف 1 دقیقه زمان و اختصاص چند کلیک برای ثبت نام رایگان در خدمات هاست ابری پارس پک داده است.

اگر در ابتدای راه ایجاد یک وب سایت هستید، نیازی نیست اکانت هاستی که قرار نیست استفاده چندانی از آن بکنید را خریداری نمائید، در خدمات هاست رایگان ابری شما تمامی امکانات یک هاست اشتراکی غیر رایگان را در اختیار دارید همچنین می‌توانید مراحل ساخت وب‌سایت خود را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای و به دور از وجود تبلیغات متفرقه در سایت خود تکمیل کنید. البته لازم است این نکته را نیز در نظر داشته باشید که استفاده از دامنه‌های شخصی تنها محدود به بخش تجاری خدمات ابری این شرکت می‌باشد که برای استفاده از آن می‌توانید از تخفیف ویژه برای کاربران زومیت بهره‌مند شوید.

همچنین اگر یک وب سایت سنگین با بازدید زیاد در طول روز دارید، نیازی به پرداخت هزینه های سنگین یک سرور و یا صرف زمان برای تنظیم کردن نرم‌افزارهای نصب شده بر روی آن‌ را نخواهید داشت، تنها کافیست از امکانات بسیار جذاب هاست ابری پارس پک استفاده نمائید، در این نوع خدمات حتی سایت‌های پر بازدید نیز که معمولا با هاست اشتراکی به مشکل بر می‌خورند می‌توانند از قدرت و توان بالای یک سرور به همراه سهولت یک هاست اشتراکی بهره‌مند گردند.

در ادامه به بررسی امکانات مختلف میزبانی ابری که آن¬را از دیگر انواع میزبانی متمایز می سازد، خواهیم پرداخت.

سهولت در ارتقا

مهمترین ویژگی هاست ابری پارس پک را باید در سادگی فرآیند ارتقا دانست، یعنی در هر زمانی که احساس می‌کنید با افزایش میزان بازدید وب‌سایت خود به سخت‌افزار قدرتمندتری برای افزایش سرعت پاسخگویی نیاز دارید ، کافی است از طریق پنل ابری سخت‌افزار بیشتری را برای مصرف درگیر نمائید، بدین ترتیب شما در جریان فعالیت خود نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای برای هاست خود ندارید مگر زمانی که فعالیت وب سایت شما آنطور که برنامه‌ریزی نموده‌اید توسعه یابد و طبیعتا پرداخت هزینه برای دریافت بهترین کیفیت برای شما توجیه اقتصادی داشته باشد، از این پس نیز تنها برای سخت‌افزاری که به آن نیاز دارید هزینه می‌پردازید و نیاز به انبار نمودن سخت‌افزار برای روز مبادا وجود نخواهد داشت چرا که با توجه به آمادگی سخت‌افزاری فناوری ابری پارس پک فرآیند ارتقا در عرض چند دقیقه خاتمه می‌یابد.

پارس پک هاست ابری

نصب خودکار اسکریپت

طبیعتا هر کاربری بعد از تهیه یک اکانت هاست نیاز به نصب اسکریپت خود خواهد داشت، برای حل مشکلاتی که کاربران در نصب اسکریپت روبرو هستند، باید بدانید که کل فرآیند نصب اسکریپت در خدمات میزبانی ابری بصورت خودکار انجام می‌پذیرد و شما حتی نیاز به درمیان گذاشتن مسئله با بخش پشتیبانی نخواهید داشت، کافی است پس از ورود و انتخاب اکانت اسکریپت مورد نظر، تنها اطلاعات اولیه را وارد نمائید. در حال حاضر پارس‌پک قادر به نصب خودکار 3 سیستم مدیریت محتوای محبوب جوملا ، وردپرس و پرستاشاپ (یک cms رایگان فروشگاه) می‌باشد.

script

مدیریت دامنه و اکانت‌ها

همیشه یک دغدغه بزرگ، کاربرانی که از خدمات هاست و دامنه استفاده می‌کنند، پراکندگی امکانات می‌باشد، بطوریکه که در سیستم‌های قدیمی، زمان بسیار زیادی از مدیر هاست برای اعمال تغییرات و تنظیمات هر اکانت صرف می‌شد، در خدمات میزبانی ابری، شما در یک مکان می‌توانید تمامی دامنه‌های مورد نظر خود اعم از com , org , net و حتی دامنه‌های ir را ثبت و مدیریت نمائید، در صورت لزوم dnsهای آنها را تغییر دهید و همچنین در همان پنل تمامی اکانت‌های هاست خود را فارغ از آن که در ایران هاست شده‌اند و یا در اروپا، بررسی و مدیریت نمائید، این امکان به میزان قابل ملاحظه‌ای در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند.

dns

تغییر مکان در یک دقیقه (Location)

در خدمات میزبانی ابری پارس پک می‌توانید از این ویژگی منحصر به فرد استفاده کنید که بدون نیاز به صرف زمان و یا اعمال تنظیمات پیچیده، محل میزبانی اکانت هاست خود را بین موقعیت‌های ارائه شده به‌سادگی جابجا نمائید، به این ترتیب وب‌سایت خود را که تا این لحظه در خارج از ایران میزبانی می‌نمودید بسادگی به داخل ایران و یا بلعکس جابجا نمائید.

location پارس پک

نمودارهای مصرف

یکی از ابزارهایی که تا حدود بسیار زیادی می تواند اطلاعات دست اولی برای مدیریت بهتر اکانت هاست به شما ارائه نماید، نمودارهایی است که در پنل ابری برای هر اکانت هاست قابل ترسیم می‌باشد، میزان مصرف پردازشگر ، RAM، پهنای باند، تعداد بازدید در لحظه و بازدیدهای ناموفق همگی از جمله نمودارهایی هستند که در این قسمت برای ارتقای کیفیت استفاده از خدمات تعبیه شده است.

graph

تخفیف ویژه مخصوص کاربران زومیت:

برای 50 نفر از خوانندگان زومیت، 10 درصد تخفیف ویژه در استفاده از خدمات هاست ابری پارس پک در نظر گرفته شده است که می توانید از کوپن تخفیف زیر در هنگام سفارش استفاده نمائید:

zoomit_cloudHosting

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات