سرویس «مختصات نقشه گوگل» برای استفاده‌های تجاری معرفی شد

یک‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت‌ها می‌توانند از طریق سرویس مختصات نقشه‌ گوگل موقعیت مکانی دقیق کارمندان خود را رصد کنند!
تبلیغات

سرویس جدید گوگل که Google Maps Coordinate یا "مختصات نقشه گوگل" نام دارد، می‌تواند ارتباط فی‌مابین کارمندان و تجارت آنها را بهبود ببخشد. اما این به چه معناست؟ Google Maps Coordinate که چند روز پیش ارائه شد، قابلیت‌های جالبی از جمله یکپارچه شدن با سیستم‌های مختلف را دارد. در واقع این سرویس مکان دقیق کارمندان مختلف را تشخیص داده و به این ترتیب کارفرما می‌تواند هرکدام از آنها را به نزدیک‌ترین مکان ماموریت ارسال کند تا از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری شود.

بهترین نقشه کدام است؟

چندی پیش گوگل Google Maps Coordinate را معرفی کرد. ابزاری جدید که هدفش ارتقای ارتباط بین کار و کارمندان است. گوگل این سرویس را با ترکیب نقشه و مکان‌یاب جغرافیایی‌اش در گوشی‌های هوشمند انجام می‌دهد. در واقع با این سرویس، ابلاغ کار به کارمندان به آسانی انجام می‌پذیرد. کافرمایان و تجار می‌توانند در Google Maps Coordinate ثبت نام کنند و با استفاده از یک برنامه در موبایل و یک برنامه مبتنی بر وب، به این ابزار دسترسی پیدا کنند. سپس کارمندان نیز می‌توانند این اپلیکیشن را روی گوشی خود دانلود کرده و موقعیت مکانی خود را به صورت زنده با تیم کاری‌شان به اشتراک بگذارند تا هنگام تقسیم کار، به نزدیک‌ترین مورد مراجعه کرده و آن را به انجام رسانند.

گوگل اعلام کرده که کاربران همچنین می‌توانند اطلاعات را وقتی در حال کار هستند نیز ثبت کنند. به عنوان مثال، مدیران برنامه می‌توانند زمینه‌های دلخواهی را در برنامه برای ثبت اطلاعات مشتریان، اندازه گیری‌ها و ویژگی‌های فنی ایجاد کنند. همچنین می‌توانند با اضافه کردن عضو بیشتر به این ابزار تیم‌هایی را تشکیل دهند و کارمندان را به آسانی با مکان‌یابی موقعیت‌شان و اختصاص وظایف به شخصی که به محل انجام کار خاصی نزدیک‌تر است، مدیریت کنند.

بنا به گزارشات، Google Maps Coordinate همچنین می‌تواند مکان کار کنونی و قبلی هر یک از اعضای تیم را نمایش دهد. گوگل می‌گوید:

این ابزار طوری ساخته شده که با کل نقشه‌های گوگل و سرویس Google Earth کاملا یکپارچه باشد و با یک API که می‌تواند در نرم‌افزارهای دیگر استفاده شود، ارائه می گردد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات