گزارش مراسم رونمایی سامسونگ از Note5 و +S6 edge در تهران

پنج‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ روز یکشنبه طی مراسمی شاد خانواده‌ی بزرگ سامسونگ را در سالن همایش‌های برج میلاد در کنار هم جمع کرد تا از دو گوشی هوشمند پرچمدار خود یعنی گلکسی نوت ۵ و اس ۶ اج+ در ایران پرده‌برداری کند. در ادامه با زومیت همراه باشید تا مروری بر اتفاقات مهم این مراسم داشته باشیم.
تبلیغات

 مراسم رونمایی عمومی از پرچم‌داران جدید سامسونگ، Galaxy Note5 و  +Galaxy S6 edge، با حضور میهمانانی از سفارت کره جنوبی در ایران، جمعی از نمایندگان این شرکت و هواداران این گوشی‌های هوشمند که در وب‌سایت سامسونگ برای حضور در این مراسم نام‌نویسی کرده بودند، در سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

در این مراسم که بعدازظهر روز یکشنبه هشتم شهریور برگزار شد، دوک پارک مدیرعامل دفتر کره سامسونگ در ایران، به بیان گوشه‌ای از موفقیت‌های این شرکت در سطح جهان پرداخت و پس از آن علی جعفریه، مدیر ارشد بخش موبایل شرکت سامسونگ در ایران، با اشاره به اصل اساسی سامسونگ برای گوش سپردن به بازار، دو گوشی Galaxy Note5 و +Galaxy S6 edge را معرفی کرد. این برنامه با معرفی امکانات و ویژگی‌های دو پرچم‌دار جدید توسط عاطفه پورصدراله، مدیر بازاریابی و علیرضا کدخدایی، مدیر محصول موبایل شرکت سامسونگ،‌ ادامه یافت و بعد از آن امید زندگانی، مجری و بازیگر سینما و تلویزیون، اجرای مراسم را به عهده گرفت.

IMG 9163 1600x1200

امید زندگانی با اشاره به استقبال عموم مردم از گوشی‌های هوشمند، گفت: «این روزها خانواده‌ها با موبایل‌هایشان زندگی می‌کنند و یک خانواده سه نفری با گوشی، در واقع شش نفر است.» او با اشاره به اینکه ارتباط با تلفن‌های هوشمند دو سویه شده و افراد بخش‌ مهمی از زندگی خود را با گوشی هوشمند خود می‌گذرانند یا به کمک آن لحظاتشان را ثبت می‌کنند، از حاضران در مراسم دعوت کرد تا قبل از کنار رفتن پرده‌های سالن و مشاهده یک اتفاق غیرمنتظره، در مسابقه اینترنتی سامسونگ شرکت کنند.

با کنار رفتن پرده‌ها، حضار نه تنها شاهد یک اتفاق غیرمنتظره بودند، بلکه آن را به گوش شنیدند. جایی که گروه موسیقی «دنگ‌شو» با اجرای موسیقی زنده، انرژی تازه‌ای به سالن بخشید. اعضای این گروه پس از اجرای موسیقی‌شان که با استقبال خوبی هم از جانب حضار روبرو شد، به خانواده بزرگ سامسونگ‌، بابت ورود پرچم‌داران جدیدشان تبریک گفتند و با ثبت عکس سلفی یادگاری با حضار در سالن، به کار خود پایان دادند.

IMG 9241 1600x1200

پس از پایان این مراسم و پذیرایی، حاضران در سالن، به سمت محوطه تجربه محصول راهنمایی شدند تا از نزدیک با امکانات و ویژگی‌های این دو پرچم‌دار جدید آشنا شوند. علاوه بر بخش تجربه محصول، بخشهای سرگرم کننده ای نظیر مسابقه طراحی با قلم Note5 و بازی براساس ویژگیهای محصولات جدید همراه با موسیقی زنده در محوطه نیز برپا بود.

IMG 9331 1600x1200
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات