سامسونگ با معرفی چاقوی هوشمند Galaxy Blade Edge شوخی ۱۳ را آغاز کرد

چهارشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
هنوز یک روز دیگر به دروغ سیزده یا آپریل باقی مانده اما این مساله باعث نمی‌شود برخی شرکت‌ها با شوخی‌های خود اندکی زودتر از موعد سر به سر کاربران نگذارند. شوخی ۱۳ سامسونگ، معرفی یک نسخه‌ی اج دیگر مبتنی بر گلکسی اس 6 است که با نام Galaxy BLADE Edge شناخته می‌شود.
تبلیغات

 وب‌سایت Samsung Tomorrow، این دستگاه جدید (و البته کاملا ساختگی) را بعنوان اولین چاقوی هوشمند دنیا معرفی می‌کند. جالب است بدانید این چاقوی هوشمند از همان مشخصات فنی و سخت‌افزاری گلکسی اس 6 بهره می‌برد و حتی اندروید را با رابط تاچ‌ویز اجرا می‌کند؛ تنها تفاوت، وجود لبه‌ی بسیار تیز برای بریدن در گوشه‌ی نمایشگر است.

سامسونگ می‌گوید که این گوشی-چاقو، بدنه‌ای از جنس سرامیک دارد که با الماس تراش خورده و ضمن برخورداری از تیغه‌ی بسیار تیز، از فولاد ضد زنگ محکم‌تر و در عین حال از پلاستیک سبک‌تر است. علاوه بر این، امکان خرد کردن، بریدن و قطعه‌قطعه کردن با سرعت 50 درصد سریع‌تر از قبل هم فراهم شده و سنسورها و الگوریتم‌های خاصی، نحوه‌ی در دست گیری، سطح مهارت و قدرت دست شما را برای ایجاد بهترین تعادل و ریتم ممکن مورد تحلیل قرار می‌دهند.

samsung-galaxy-blade-edge-2-710x634

مساله وقتی جالب‌تر می‌شود که سامسونگ پای Knox Security و تشخیص انگشت را نیز برای جلوگیری از بریدن دستتان به میان می‌کشد. وجود نرم‌افزارهای ویژه و قابلیت‌های خاص یک چاقوی هوشمند و نیز وجود چند انتخاب مختلف برای جنس دسته‌ی این چاقو را نیز به این مجموعه اضافه کنید. دسته‌های موجود بنا به انتخاب شما می‌توانند از جنس سرامیک، استیل، چوب زیتون یا آج فیل باشد!

مسلما معرفی این دستگاه از سوی سامسونگ، شوخی پرجزئیاتی به شمار می‌رود. مسلما مشاهده‌ی پست اصلی معرفی این چاقوی هوشمند از سری گلکسی خالی از لطف نخواهد بود.

نظر شما در خصوص شوخی ۱۳ سامسونگ و گلکسی بلِید اج چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات