میزو رکورد فروش خود را شکست: ۱.۵ میلیون دستگاه در ماه ژانویه

شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی میزو در سال ۲۰۱۴ دستگاه‌های بسیار خوبی را به بازار چین عرضه کرده هست. با تولید دستگاه‌های خوب و فروش زیاد حال این شرکت به یکی از نام‌های آشنا حتی در عرصه بین المللی تبدیل شده است.
تبلیغات

تا این جای سال جاری میلادی، میزو تنها یک گوشی هوشمند را معرفی و عرضه کرده است که Meizu M1 نام دارد. اما این دستگاه میان‌رده که بسیار خوب قیمت گذاری شده دیروز رکوردی را برجای گذاشته است. کمپانی میزو توانسته ۱۰۰٫۰۰۰ عدد از این گوشی هوشمند را تنها در ۱ دقیقه به فروش برساند. این فروش لحظه‌ای برای کمپانی چینی میزو بسیار امیدوار کننده است.

Meizu-sales-record-January-2015

اواخر سال ۲۰۱۴ بود که جک وانگ، مدیر عامل میزو، اعلام کرد تنها در یک ماه تمام توانسته‌اند یک میلیون گوشی هوشمند به فروش برسانند. اما رکورد جالب‌تر این شرکت دیروز توسط مدیر عامل این شرکت و از طریق پروفایل شبکه اجتماعی Weibo عنوان شده است. وی گفته که تنها در ماه ژانویه آن‌ها رشد بسیار زیادی را تجربه کرده‌اند و توانسته‌اند ۱.۵ میلیون دستگاه هوشمند به فروش برسانند. 

با فروش‌های لحظه‌ای، میزو در آینده نیز می‌تواند دستگاه‌های بیشتری به فروش برساند و لازمه این کار البته بالا بردن کیفیت دستگاه‌های هوشمند است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات