توقف فرایند توسعه نسخه ویندوزی وایبر

شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
وایبر فرایند توسعه نسخه‌های جدید پیام‌رسان خود برای پلتفرم‌های ویندوز 10 و ویندوز 10 موبایل را به حالت تعلیق درآورده است.
تبلیغات

سخنگوی Viber در ایمیلی که برای برخی مشتریان ارسال شده است، نبود منابع کافی را دلیل تعلیق فرایند توسعه نسخه‌های سازگار این پیام‌رسان با پلتفرم‌های ویندوز مایکروسافت اعلام کرده است. این مقام مسئول مدعی شده وایبر به‌منظور مدیریت بهینه منابع محدودی که در اختیار دارد، مجبور به اتخاذ چنین تصمیمی شده است.

با این تفاسیر، به‌نظر می‌رسد تعامل کابران ویندوزی با پیام‌رسان وایبر در مقایسه با آنچه در پلتفرم‌های دیگر شاهد هستیم، در حدی نبوده است که مسئولان این شرکت را مجاب به عرضه نسخه‌های جدید از این پیام رسان کند. وایبر ویندوزی، یکی از اپلیکیشن‌هایی است که مایکروسافت به عنوان نمونه‌ای از کاربردهای پلتفرم یونیورسال ویندوز (Universal Windows Platform) روی آن مانور داده بود.

درنظر داشته باشید که نسخه‌های ویندوزی وایبر، در قالب بهره‌مندی از طراحی و عملکرد سطح بالا همچنان قابل استفاده خواهند بود؛ اما به‌نظر می‌رسد کاربران ویندوزی این پیام‌رسان کم‌کم باید به دنبال پیدا کردن جایگزینی برای این نرم‌افزار باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات