ایسوس دعوتنامه های رویداد CES 2017 را ارسال کرد

یک‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس قصد دارد در نمایشگاه CES 2017، در کنفرانس خبری اختصاصی خود با نام Zenvolution  از جدیدترین محصولاتش رونمایی کند.
تبلیغات

کمپانی تایوانی ایسوس به‌تازگی اعلام کرده است قصد دارد در نمایشگاه CES که در دی ماه برگزار خواهد شد، کنفرانس خبری مهمی برگزار کند. این کمپانی هم‌اکنون اقدام به ارسال دعوت‌نامه‌های این کنفرانس خبری کرده است؛ انتظار می‌رود در طی برگزاری کنفرانس از جدیدترین و قدرتمندترین گوشی هوشمند ایسوس رونمایی شود. گفته می‌شود این تلفن هوشمند مجهز به تراشه جدید اسنپدراگون ۸۳۵ خواهد بود.

با وجود اینکه در دعوت‌نامه‌ها و وب‌سایت کمپانی ایسوس به رونمایی از گوشی‌های هوشمند اشاره‌ای نشده است، اما در بالای دعوت‌نامه می‌توان لوگوی اسنپدراگون کوالکام را مشاهده کرد. ایسوس توانسته است محصولاتی مانند گوشی بالارده ذن‌فون 3 دلوکس و گوشی میان‌رده ذن‌فون 3 را به همراه ذن‌فون 3 لیزر و ذن‌فون 3 مکس عرضه کند. حال انتظارات زیادی در مورد محصولات آینده این کمپانی وجود دارد و احتمالا بار دیگر شاهد رونمایی چند محصول در رویداد CES 2017 خواهیم بود.

ایسوس CES 2017

نام ایسوس بیشتر با عرضه سخت‌افزار کامپیوتر مانند مادربرد، نمایشگر، کیبورد و دیگر قطعات کامپیوتری در دنیا شناخته می‌شد و این کمپانی تایوانی تا سال ۲۰۱۴ در بازار تلفن‌های هوشمند حضور چندانی نداشت؛ تا اینکه در نمایشگاه CES حاضر شد و از گوشی‌های هوشمند ذن‌فون 4، ذن‌فون 5 و ذن‌فون 6 رونمایی کرد.

با وجود اینکه این محصولات از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بودند و قیمت مناسبی هم داشتند، از سخت‌افزار بالارده‌ استفاده نمی‌کردند اما با استقبال کاربران و رسانه‌ها روبرو شدند.

در طول این سال‌ها، برند ذن به رشد خود ادامه داده و توانسته است ایسوس را به سود و اعتبار قابل توجهی برساند. با این حساب کنفرانس خبری ایسوس در CES 2017 که Zenvolution نامیده شده است، برای کمپانی تایوانی اهمیت بسیاری خواهد داشت؛ زیرا مسیر این برند را در سال ۲۰۱۷ مشخص خواهد کرد.

انتظار می‌رود در این رویداد از گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و نوت بوک‌های جدید ایسوس که با نام‌های ذن‌فون، ذن‌پد و ذن‌بوک شناخته می‌شوند، رونمایی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات