گلکسی اس 8 احتمالا از دوربین دوگانه و اسکنر عنبیه چشم استفاده خواهد کرد

چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
تامین کنندگان قطعات گوشی معتقدند که گلکسی اس 8 از دوربین دوگانه و اسکنر Iris استفاده خواهد کرد.
تبلیغات

با توقف خط تولید گوشی گلکسی نوت 7 تنها پس از سه ماه از عرضه به دلیل مشکلات باتری و صدمات پیش آمده توسط آن سامسونگ درصدد است تا با ساخت گلکسی اس 8 این تراژدی را پشت سر گذاشته و اعتماد خریداران را مجدداً باز یابد.

در حال حاضر به نظر می‌رسد Samsung قصد دارد سخت افزار Galaxy S8 را با ترکیبی از امکانات نوت 7 به همراه ویژگی‌های سخت افزاری تازه توام کند.

با در نظر گرفتن این موضوع که سامسونگ هر ساله از دوربین جدیدی در پرچمدارهای خود استفاده می‌کند می‌توان انتظار داشت که دوربین دوگانه در گلکسی اس 8 برای اولین بار مورد استفاده قرار گیرد.

احتمال استفاده از Dual Camera زمانی قوت پیدا می‌کند که به دلیل متضرر شدن تامین کنندگان قطعات در خصوص گوشی نوت ۷، با این ایده تقاضا برای تولید ماژول‌های دوربین و قطعات افزایش یافته و در نتیجه درآمد تولیدکنندگان بخش‌های مختلف سخت افزار نیز رشد قابل توجهی پیدا می‌کند.

این موضوع برای اسکنر عنبیه (Iris) نیز صادق است، از آنجایی که محصولات اخیر سامسونگ هیچکدام مجهز به اسکنرهای بایومتریک نبوده‌اند (به جزء نوت ۷) این شایعه به واقعیت نزدیک‌تر خواهد شد که در S8 شاهد استفاده از این لایه‌ی امنیتی باشیم.

در نهایت تامین کنندگان قطعات با اعتماد بالایی از چنین احتمالاتی صحبت می‌کنند و امیدوارند سامسونگ با لحاظ کردن این موارد مشکلات پیش آمده را مرتفع سازد.

اگرچه تا زمان معرفی گلکسی اس ۸ زمان زیادی باقی مانده و این گفته‌ها در حال حاضر به امید و آرزو شبیه است تا موضوعاتی قابل تایید اما می‌توان امیدوار بود که این کمپانی کره‌ای در فکر یک ایده‌ی اساسی برای جلب رضایت خریداران و تولیدکنندگان سخت افزار گوشی‌هایش باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات