تماشا کنید: قلم نوت 7 نیز با مشکل گیر کردن در محفظه مواجه است

چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مشکلات قلم هوشمند نوت ۵ یکی از نقاط ضعف آن بود و مشکل اصلی گزارش شده توسط کاربران در مورد این فبلت، گیر کردن S Pen در محفظه‌ی مورد نظر بود. انتظار داشتیم این مشکل در گلکسی نوت ۷ برطرف شود که تا حدودی رفع شد. اما باز هم گزارشاتی از مشکلات جدید قلم هوشمند سامسونگ در فبلت گلکسی نوت ۷ منتشر شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پس از مشکلاتی که برای قلم گلکسی نوت ۵ پیش آمد، انتظار می‌رفت که سامسونگ در فبلت جدید خود این موارد را حل کند و S Pen در گلکسی نوت ۷ بدون مشکل کار کند. اما خبر بد برای سامسونگ و طرفدارانش این است کاربران متعددی اخیرا گزارش‌هایی مبنی بر گیر کردن قلم نوت ۷ در محفظه و مشکل سیستم فنری آن عنوان کرده‌اند.

مشکل بوجود آمده مشکل جدیدی است که کاربران مختلف در گزارش‌های منتشر شده عنوان کرده‌اند. با توجه به این اسناد، زمانی که کاربر قلم هوشمند را با فشار زیادی در داخل محفظه‌ی مخصوص قرار دهد، قلم گیر کرده و نمی‌توان آن را به راحتی خارج کرد. مورد اصلی این است که این مشکل بر خلاف مشکل قلم نوت ۵ ربطی به استفاده‌ی کاربر و جهت قرار دادن قلم ندارد. برخی از کاربران این مشکل را با استفاده از سوزن و اجسام نوک تیز حل کرده‌اند و با فشار دادن بیشتر قلم و استفاده از حالت فنری آن، قلم را از جای خود خارج کرده‌اند. به هر حال هر چه که کاربر با گوشی بیشتر کار کند و تلاش کند تا با فشار کمتری قلم را وارد کند، کمتر با این مشکل روبرو خواهد شد.

در این مدت کاربران متعددی برای تعویض گوشی خود اقدام کرده‌ و مشکلاتی را برای فروشندگان و اپراتورهایی مانند T-Mobile ایجاد کرده‌اند. البته به نظر نمی‌رسد این مشکل مشکلی عمومی باشد و تعداد گزارشات آن محدود است. به هر حال سامسونگ هنوز پاسخی در این مورد منتشر نکرده و اعلام نکرده است که این ایراد به خاطر طراحی و ساخت است و یا مانند ایراد نوت ۵ به استفاده‌ی کاربر مربوط است.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات