تلاش‌های اپل برای احیای آیفون نوجوان آمریکایی ناکام ماند

یک‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سال گذشته یک نوجوان آمریکایی آیفون خود را در دریا گم کرده و حالا پس از ۹ ماه مجددا آن گوشی پیدا شده است. والدین این فرد، آیفون پیدا شده را که اصلا در وضعیت مناسبی نیست به اپل ارسال می‌کنند و اپل نیز تیمی از مهندسان خود را مسئول تعمیر آن می‌‌کند اما ظاهرا این گروه مهندسان از احیای آیفون مورد نظر عاجز بوده‌اند.
تبلیغات

علی‌رغم تلاش‌های بسیار متخصصان کمپانی اپل، این افراد نتوانستند آیفونی را که متعلق به یک نوجوان آمریکایی بوده و ماه‌ها در دریا بوده است تعمیر کنند. این ماجرا بسیار جالب است. دستگاه مورد نظر متعلق به آستین استفانسن ۱۴ ساله از ایالت فلوریداست و ماه جولای سال گذشته هنگامی که آستین به همراه دوستش پیتر کوهن مشغول ماهیگیری در دریا بوده گم شده است. تصویر این آیفون را در زیر مشاهده می‌کنید.

آیفون ۶

این آیفون در ماه آوریل و در برمودا پیدا شد. زمانی که یک تیم نروژی در یک کشتی آن را به طور اتفاقی یافته و سپس آن را به اپل برگرداندند. متخصصان، آیفون مورد نظر را که آلوده به انواع و اقسام آلودگی‌ها شده بود تمیز و خشک کرده و سپس اقدام به روشن کردن آن نمودند که البته بی‌فایده بود. پدر و مادر آستین از اپل برای این تلاش تشکر کرده‌اند. آن‌ها می‌گویند:

ما دیروز دریافتیم که متخصصان کمپلانی اپل تمام تلاششان را به کار گرفتند تا آیفون آستین را تعمیر کنند. همان طور که متخصصان اپل تاکید کردند، تعمیر، اولین قدم در بازیابی اطلاعاتی است که ممکن است به ما کمک کند از اتفاقی که آن روز برای این دو نوجوان افتاده بود باخبر شویم. ما از تلاش‌های مهندسان اپل برای احیای آیفون آستین باز هم سپاسگزاریم، چرا که به خوبی متوجه شدیم که چه تلاش‌هایی توسط آن‌ها برای این کار صورت گرفت.

نظر شما در مورد این رویداد عجیب چیست؟ آیا ادعای اپل مبنی بر اهمیت بالای اطلاعات داخل آیفون برای دریافتن وضعیت بچه‌ها در آن روز را منطقی می‌دانید یا آن را نوعی تبلیغات هوشمندانه از سوی این کمپانی به حساب می‌آورید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات