تماشا کنید: کوچکترین تلفن هوشمند اندرویدی جهان

پنج‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
با اینکه این روزها شاهد افزایش اندازه گوشی‌های هوشمند هستیم، اما در این بین شرکت‌هایی نیز پیدا می‌شوند که هنوز هم محصولاتی در اندازه کوچک تولید می‌کنند. در ویدیوی ادامه مطلب می‌توانید کوچک‌ترین تلفن هوشمند اندرویدی جهان را مشاهده کنید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در این روزها مردم اکثرا به گوشی‌های هوشمندی علاقه دارند که صفحه‌نمایش آن‌ها بزرگ باشد، ولی با این وجود شرکتی ماندن اپل با محصول جدید خود iPhone SE هنوز هم به فکر کاربرانی است که صفحه‌نمایش کوچک‌تر را بیشتر می‌پسندند. اما آیفون SE نیز در مقایسه با گوشی هوشمند اندرویدی جدیدی که Posh Mobile Micro X S240 نام دارد، بزرگ جلوه می‌کند. کانال معروف آنباکس‌تراپی (ٰUnbox Therapy) در یوتیوب یک بررسی مختصر از دستگاه یاد شده انجام داده است. این گوشی هوشمند صفحه نمایشی ۲.۴ اینچی دارد و حافظه داخلی ذخیره سازی آن ۴ گیگابایت است. رم پردازشی کوچک‌ترین تلفن‌هوشمند جهان ۵۱۲ مگابایت بوده و دوربین جلو و پشتی آن نیز ۲ مگاپیکسلی هستند. سیستم عامل محصول یاد شده هم اندروید ۴.۴ کیت‌کت است.

توجه شما را به ویدیو زیر جلب می‌کنیم که در آن می‌توانید کوچک‌ترین گوشی اندرویدی جهان یعنی Posh Mobile Micro X S240 را مشاهده کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات