
یاهو در راستای تغییر استراتژی خود در انتشار محتوا در فضای مجازی، به دنبال تعطیلی چندین مجلهی آنلاین خود است. از این پس بخشهایی نظیر اتومبیل، غذا یا سلامت در وب سایت یاهو جایی ندارند. با زومیت همراه باشید.
پس از اعلام تعدیل ۱۵ درصدی نیروی کار و شایعاتی از تغییرات ساختاری گسترده در بدنهی عملیاتی وبسایت یاهو، این شرکت اعلام کرده که به دنبال تعطیلی چندین مجلهی آنلاین خود است. بنابراین یاهو با تغییر استراتژی انتشار محتوا یا Content Strategy، تمرکز خود را بر روی بخشهای خبر، مالی، ورزشی و سبکزندگی متمرکز خواهد کرد.
در همین راستا یاهو هفت بخش تولید محتوای خود را متوقف میکند. Yahoo Food، Yahoo Health، Yahoo Parenting ،Yahoo Makers، Yahoo Travel، Yahoo Autos و Yahoo Real Estate لیست بخشهایی هستند که ازطرف یاهو به پایان راه خود رسیدهاند. بنابراین نویسندگان و کارمندان این بخش در بخشهای دیگر یاهو به فعالیت خود ادامه میدهند یا احتمالا اخراج میشوند.
یکی از دلایل اصلی این تصمیم از طرف یاهو کاهش چشمگیر بازدیدکنندگان این مجلهها به نظر میرسد. بنابر آمارمنتشر شده در بازهی زمانی دسامبر سال ۲۰۱۴ تا دسامبر سال ۲۰۱۵ بازدیدکنندگان صفحهی خانگی یاهو ۱۶.۵ درصد کاسته شده است.
قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در بخش دیدگاههای زومیت
لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهدهی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.
در صورت مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آنها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.