احتمالا اپل اپلیکیشن های بیشتری را برای اندروید منتشر می‌کند

جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
اپل در نوامبر گذشته اپلیکیشن Apple Music را برای پلتفرم اندروید ارائه کرد تا اولین نرم‌افزار این شرکت در گوگل پلی قرار بگیرد. حال به نظر می‌رسد که تیم کوک به ارائه‌ی نرم‌افزارهای بیشتر برای کاربران اندرویدی می‌اندیشد.
تبلیغات

اپل برای ترویج بیشتر سرویس موسیقی خود، اپلیکیشن و سرویس Apple Music را از طریق گوگل پلی در اختیار کاربران اندروید قرار دارد. حال تیم کوک در خلال سخنرانی خود در رویداد "Town Hall" به کارمندان اپل گفته است که ارائه‌ی Apple Music برای اندروید به نوعی آزمایش شرایط و بازخوردها بوده است تا آن‌ها متوجه شوند آیا می‌توانند سرویس‌های بیشتری را برای اندروید ارائه کنند یا خیر. 

اگر کاربر اندروید هستید و بدتان نمی‌آید از سرویس‌های اپل در پلتفرم موبایل گوگل استفاده کنید ممکن است در آینده شاهد ارائه‌ی iCloud یا iMessage یا شاید هم اپل پی در گوشی اندرویدی خود باشید. 

اپل اطلاعات بیشتری در این باره ارائه نکرده است و مشخص نیست که حتی بازخوردهای ارائه‌ی سرویس اپل موزیک برای این کمپانی راضی کننده بوده است یا خیر. نزدیک‌ترین رویداد اپل، کنفرانس مخصوص توسعه‌دهندگان پلتفرم‌های این شرکت است و شاید در آن کنفرانس شاهد ارائه‌ی سرویس‌های بیشتر اپل برای اندروید باشیم. 

براساس گزارش IDC در سال ۲۰۱۵ بیش از ۸۲ درصد از گوشی‌های عرضه شده، اندرویدی بوده‌اند و iOS حدود ۱۴ درصد سهم داشته است. تعداد بسیار زیاد کاربران اندروید، اپل را وسوسه کرده تا نه تنها از ارائه‌ی سرویس‌های خود برای این کاربران کسب درآمد کند، بلکه شاید از این طریق نیز آن‌ها را تشویق کند تا از پلتفرم اندروید به iOS مهاجرت کنند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات