گلکسی اس ۵ پرایم گواهی بلوتوث را کسب کرد؛ آیا به زمان عرضه پرچمدار بعدی سامسونگ نزدیک می‌شویم؟

جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
تقریباً از همان زمان معرفی گلکسی اس ۵ با بدنه پلاستیکی، شایعات پیرامون نسخه فلزی این تلفن با نام Galaxy s5 Prime آغاز شد. این شایعات به حدی قوت گرفتند که مدیرعامل این شرکت رسماً وجود آن را رد کرد تا شاید از تأثیر منفی آن بر روی فروش گلکسی اس ۵ کاسته شود. به هر حال سامسونگ اخیراً گواهی Bluetooth SIG را برای این تلفن کسب کرده که وجود آن را تأیید می‌کند.
تبلیغات

معمولاً وقتی محصولی گواهی Bluetooth SIG را کسب می‌کند، کمی بعد رسماً رونمایی می‌گردد. در همین راستا ممکن است به زودی شاهد معرفی یک تلفن پرچمدار جدید از سامسونگ باشیم. پیش از این شایعه شده بود که احتمال دارد گلکسی اس ۵ پرایم در ماه آینده در کره‌جنوبی رونمایی شود. اما از آنجایی که سامسونگ یک کنفرانس ویژه را برای معرفی تبلت‌های جدید سری  Galaxy Tab S در ۱۲ ژوئن یا ۲۲ خردادماه برنامه‌ریزی کرده است، بعید به نظر می‌رسد که یک تلفن پرچمدار جدید را نیز در همین ماه رونمایی کند.

گفته می‌شود، گلکسی اس ۵ پرایم به صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچ با رزولوشن QHD یا ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، پردازنده Exynos 5430 یا Snapdragon 805، حافظه رم ۳ گیگابایت، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL و پشتیبانی از LTE-A مجهز می‌شود. این تلفن که شایعات به بدنه فلزی برای آن اشاره دارند، قرار است در رنگ‌های صورتی، مشکی، طلایی و سفید روانه بازار شود.

به این ترتیب سامسونگ نیز از سیاست مشابه سونی برای عرضه دو تلفن پرچمدار در هر سال پیروی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات