طراحی مجدد توییتر یا به زبان دیگر، تقلید از فیس‌بوک

دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
در چند ماه اخیر شایعاتی مبنی بر طراحی مجدد توییتر به گوش می‌رسید؛ اما این شایعات رنگ و بوی حقیقت به خود گرفتند و به‌نظر می‌رسد توییتر رسماً در حال ایجاد تحولاتی در این شبکه اجتماعی است. برای آشنایی بیشتر با زمان اعمال این تغییرات و نحوه انجام آن، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

طبق شایعاتی که از ماه فوریه (سه ماه پیش) به گوش می‌رسید و هم‌اکنون به واقعیت پیوسته است، پروفایل‌های توییتر در حال اعمال یک طراحی مجدد اساسی می‌باشند. به نقل از توییتر بلاگ، تغییراتی که به تازگی به صورت محدود برای دسته‌ای از کاربران در حال اعمال است، در هفته‌های آتی در سطح جهان گسترده خواهد شد. اما اگر برای دیدن این تغییرات مشتاق هستید، می‌توانید برای داشتن یک حساب جدید ثبت نام کنید تا ظاهر جدید آن به صورت پیش‌فرض برای شما اجرا شود.

تصاویر بزرگ بک‌گراند و عکس‌های برجسته‌تر پروفایل، نشانگر آن است که وجود عکس‌ها در توییتر، اهمیت بالاتری نسبت به قبل پیدا کرده است. یک شباهت غیر قابل انکار ظاهر جدید توییتر با فیس‌بوک، وجود عکس‌های کاربران و دوستان در قسمت پایین سمت چپ است.

از ویژگی‌های جدید توییتر می‌توان به تغییر اندازه توییت‌ها نسبت به جذابیت آنها اشاره کرد. تعویض مکان توییت‌ها از دیگر ویژگی جدید آن است. برای مثال می‌توانید یکی از توییت‌های خود را به بالای صفحه منتقل کنید. و در آخر زمانی که در حال مشاهده پروفایل دیگران هستید، می‌توانید از طریق فیلتر‌کردن توییت‌ها، مطالب مورد نظر خود همانند توییت‌های عادی، توییت‌های عکس‌دار، توییت‌های به همراه ویدیو و یا توییت‌ها به همراه پاسخ‌های دیگران را برای مشاهده انتخاب کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات