اپل فروش ۷۰ میلیونی را برای آیفون 6 برنامه ریزی کرده است

پنج‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
شایعه شده که اپل قصد دارد ۷۰ میلیون دستگاه از آیفون 6 را سال جاری میلادی به فروش برساند. بسیاری از تحلیل‌گران بازار نیز معتقدند اپل اگر آیفون با صفحه نمایش بزرگ‌تر را روانه بازار کند، استقبال به مراتب بالاتری از آن خواهد شد.
تبلیغات

از داخل یکی از تامین کنندگان محصولات اپل که شاسی فلزی آیفون را نیز تولید می‌کند، اخباری به بیرون درز کرده که نشان می‌دهند اپل برای تولید ۱۰.۵ میلیون شانسی به این کمپانی سفارش داده است. این در حالی است که تنها ۱۵ درصد از شاسی‌های مورد نیاز آیفون 6 توسط این کمپانی (Catcher Technology) تولید خواهد شد و اپل در کنار این تولیدکننده از دیگر شرکای سخت‌افزاری خود برای تامین نیاز بازار بهره خواهد برد. اگر رقم ۱۵ درصد دقیق باشد، آنوقت می‌توان میزان فروش آیفون ۶ در سال ۲۰۱۴ را ۷۰ میلیون در نظر گرفت.

برخی از تحلیل‌گران بازار نیز پیش‌بینی نموده‌اند که فروش آیفون ۶ بین ۳۵ تا ۴۰ درصد بیشتر از آیفون 5s خواهد بود.

شواهد نشان می‌دهند که اپل قصد دارد آیفون بعدی خود را با صفحه نمایش بزرگ بین ۴.۷ تا ۵.۵ اینچ تولید کند. به این ترتیب بسیاری از علامندان آیفون که به دلیل صفحه نمایش کوچک این تلفن نسبت به تهیه پرچمداران اندوریدی اقدام کرده‌اند احتمالا دوباره به اکوسیستم اپل باز خواهند گشت.

شما در این باره چطور فکر می‌کنید؟ اگر اپل آیفون با صفحه نمایش بزرگ‌تر تولید کند آیا کاربران اندروید نسبت به مهاجرت به اکوسیستم اپل اقدام خواهند کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات