گوگل از تولیدکننده عینک‌های ری‌-بن کمک گرفته تا عینک هوشمند خود را شبیه به عینک‌های رایج و با نام برند آن‌ها عرضه کند

سه‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
گوگل پیش از این با یک شرکت ایتالیایی تولید کننده عینک‌های اپتیکال به نام لوکسوتیکا قرارداد همکاری را امضاء کرد تا به این کمپانی در زیبا سازی عینک هوشمند گوگل گلس کمک کند. حال گزارش شده که ممکن است است لوکسوتیکا عینک گوگل را تحت برند‌های زیرمجموعه خود شامل ری‌-بن، اوکلی، میو میو یا آرمانی وارد بازار کند.
تبلیغات

گوگل تلاش می‌کند با تغییر ظاهر گوگل گلس و شبیه نمودن آن به عینک‌های رایج بازار، مشتریان مختلف را به سمت کامپیوتر پوشیدنی خود جذب کند.

گوگل و لوکسوتیکا یک سال گذشته را بر روی طراحی جدید عینک گوگل کار کرده‌اند، اما هنوز اطلاعاتی در باره نتیجه پروژه در دست نیست و نمی‌دانیم قرارداد این دو شرکت نهایتا به چه طرحی ختم می‌شود. حتی هنوز تاریخ دقیق عرضه محصول نهایی گوگل نیز مشخص نیست.

گوگل به تک‌کرانچ گفته است که همکاری خود با لوکسوتیکا را ادامه می‌دهد و فریم‌های مختلف و طراح‌های گوناگون عینک را آزمایش می‌کند تا نهایتا محصول نهایی با طراحی قابل قبولی روانه بازار شود.

اگر گوگل بتواند عینک هوشمند خود را در قالب عینک‌های معمولی بازار عرضه کند، استفاده از آن‌ ساده‌تر می‌شود و کمتر جلب توجه می‌کند. از طرفی علاقمندان مُد نیز علاقه بیشتری نسبت به خرید این محصول از خود نشان خواهند داد.

شواهد نشان می‌دهند که گوگل امسال نسخه نهایی گوگل‌گلس را روانه بازار مصرف می‌کند. با این وجود باید منتظر ماند و دید لوکسوتیکا نهایتا چه طرح‌ یا طراح‌هایی را برای عینک گوگل ارایه خواهد کرد و آیا این محصول تحت برند‌های آشنایی عینک عرضه خواهند شد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات