چطور از شر پیامک‌های تبلیغاتی رها شویم؟

سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
روز به روز بر تعداد پیامک‌های تبلیغاتی افزوده می‌شود، پیامک‌هایی که تبلیغ تورهای مسافرتی تا فروش املاک تا ثبت نام مهدکوک تا مبل شویی تا حتی تزیین ناخن را شامل می‌شوند. حال رگولاتوری روش خلاصی از این پیامک‌های تبلیغاتی را برای مشترکین اپراتورهای مختلف اعلام نموده است.
تبلیغات

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری روش قطع پیامک‌های تبلیغاتی را اعلام نموده است که در ادامه خلاصه آن را مشاهده خواهید کرد.

مشتریان همراه اول برای قطع پیامک‌های تبلیغاتی تنها کافی است عدد 1 را به شماره 8999 پیامک کنند. اگر پشیمان شدید و دلتان برای پیامک‌های تبلیغاتی سرگرم کننده تنگ شد، می‌توانید با ارسال عدد 2 به همان شماره 8999، مجددا در لیست دریافت کنندگان پیامک تبلیغاتی قرار گیرید.

حسن رضوانی معاون نظارت رگولاتوری کشور برای کاربران ایرانسل نیز اعلام نموده که مشترکان ایرانسل تنها پیامک‌های اطلاع رسانی خود شرکت ایرانسل را دریافت می‌کنند، اما اگر مایل به لغو این پیامک‌ها باشند می‌توانند عدد 2 را به شماره 5005 پیامک کنند.

او درباره پیامک‌های تبلیغاتی که در حال حاضر برای مشترکین ایرانسل ارسال می‌شود نیز اعلام نموده که ارسال پیامک‌ تبلیغاتی برای کاربران ایرانسل از سوی شرکت‌های ارسال کننده پیامک انبوه، بدون هماهنگی با اپراتور خلاف قانون به شمار می‌رود و مشترکان می‌توانند از ارسال کننده پیامک شکایت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات