مشاور امور بانوان وزیر ارتباطات منصوب شد
وزیر ارتباطات در حکمی مشاور خود در امور بانوان را انتخاب کرد. هدف از این انتخاب توانمندسازی بانوان در حوزه فناوری اطلاعات است.
تبلیغات
وزیر ارتباطات در حکمی سودابه رادفر را به عنوان «مشاور وزیر در امور بانوان» منصوب کرد.
سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این حکم ضمن تأکید بر نقش کلیدی بانوان در پیشبرد اهداف وزارتخانه و تحقق سیاستهای دولت چهاردهم، لزوم بهرهگیری از توانمندیهای بانوان شاغل در وزارت ارتباطات و دستگاههای زیرمجموعه را خاطرنشان کرده است.
محورهای کلیدی حکم وزیر، شامل توانمندسازی بانوان در حوزه ICT، ارتقای مهارتهای دیجیتال بانوان و تعامل مؤثر با معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری است.
رادفر دارای مدرک دکتری تخصصی مدیریت از دانشگاه تهران است و سوابق اجرایی مدیرکلی ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز، مشاور امور بانوان وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون بینالملل اتاق بازرگانی ایران و تدریس در دانشگاه تهران را در کارنامه خود دارد.