الوپیک وب‌سرویس مدیریت سفارش آنلاین را برای فروشگاه‌های اینترنتی عرضه کرد

دوشنبه 14 مهر 1404 - 09:44
مطالعه 2 دقیقه
الوپیک API
الوپیک با ارائه وب‌سرویس جدید، امکان ثبت خودکار سفارش، رهگیری لحظه‌ای و مدیریت ساده‌تر ارسال را برای کسب‌وکارهای آنلاین فراهم کرد.
تبلیغات

الوپیک وب‌سرویسی (API) را برای مدیریت ساده‌تر و سریع‌تر سفارش‌ها در اختیار کسب‌وکارهای آنلاین قرار می‌دهد که از طریق آن، کسب‌وکارها می‌توانند فرآیند ثبت درخواست و ارسال مرسولات را بدون نیاز به ورود دستی اطلاعات، مستقیماً از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن خود مدیریت کنند.

به گفته روابط عمومی الوپیک، این قابلیت، امکان ثبت خودکار سفارش‌ها، رهگیری لحظه‌ای مرسولات و دریافت گزارش‌های جامع را برای کسب و کارها فراهم کرده است.

با استفاده از این وب‌سرویس، زمانی که مشتری سفارش خود را در وب‌سایت یا اپلیکیشن یک فروشگاه آنلاین ثبت می‌کند، گزینه الوپیک به‌عنوان یکی از گزینه‌های ارسال، به او نمایش داده می‌شود. در صورتی که مشتری با توجه به قیمت مشخص شده، الوپیک را برای ارسال انتخاب کند، این درخواست به صورت خودکار در پنل الوپیک ثبت شده و فرایند تخصیص پیک به سفارش به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.

این وب‌سرویس ویژه آن دسته از کسب‌وکارهایی است که بلافاصله پس از اتمام فرآیند خرید توسط مشتری و تایید کسب و کار، کالای خریداری شده را برای کاربر ارسال می‌کنند.

همچنین برای کسب‌وکارهایی که از وردپرس و ووکامرس (WooCommerce) به‌عنوان زیرساخت فروش آنلاین خود استفاده می‌کنند، پلاگین اختصاصی طراحی شده تا بدون نیاز به توسعه فنی پیچیده، این قابلیت را در فروشگاه آنلاین خود فعال کنند.

مزیت این وب‌سرویس برای فروشگاه‌ها، بویژه فروشگاه‌هایی که حجم سفارشات بالاتری دارند، کاهش فرایندهای دستی، افزایش سرعت و دقت ارسال و تجربه خرید بهتر برای مشتریان است. به گفته روابط عمومی الوپیک، این امکان، با توجه به دغدغه‌ی کسب‌وکارها در حوزه مدیریت ارسال سفارش‌های که معمولا به‌صورت دستی و بسیار زمان‌بر است، ایجاد شده و در اختیار آن‌‌ها قرار گرفته است. هدف از ارائه این قابلیت، کمک به کسب و کارها برای مدیریت بهینه ارسال و ایجاد تجربه خرید روان‌تر برای مشتریانشان بوده است.

تبلیغات
تبلیغات

نظرات