بر اساس گزارش سالانه اسنپباکس، این سرویس در سال ۱۴۰۴ توانسته با ثبت رکوردهایی قابلتوجه، جایگاه خود را بهعنوان یکی از اصلیترین بازیگران صنعت حملونقل هوشمند کشور تثبیت کند.
اسنپباکس که یک پلتفرم جامع ارسال کالاست که به کاربران و کسـبوکارها امکانات متنوعی در حوزه ارسال و جابهجایی مرسـولات ارائه میدهد، برای افزایش اطمینان و اعتماد کاربران، امکان بیمه جبران خسارت را تا سقف ۳۰ میلیون تومان برای کاربران فراهم کرده است. سرویس اسبابکشی اسنپباکس هم پوشش بیمهای ۵۰ یا ۱۰۰ میلیون تومانی دارد.
این شرکت با بیش از ۱۴۹ میلیون سفر موفق در سال ۱۴۰۳ و رشد ۳۳.۸۶ درصدی نسبت به سال قبل، نقشی کلیدی در تسهیل فرایندهای روزمره ارسال در ایران ایفا کرده است. اسنپباکس بیش از ۳۴ میلیون کاربر مشتری دارد که از این تعداد بیش از ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار مشتریان فعال این سرویس گروه اسنپ هستند.
۱۶ هزار سفر موفق در یک سال
در بین هزاران راننده فعال، یک کاربر راننده، با انجام ۱۶,۲۶۹ سفر موفق عنوان فعالترین راننده سال را کسب کرد. همچنین تهران، مشهد، کرج و شیراز در صدر شهرهایی با بیشترین سفر قرار گرفتند و ۳۲۴ هزار سفر شبانه گویای فعالیت بیوقفه این سامانه است.
اسنپباکس گزارش داده که در سال گذشته با ثبت ۵.۳ میلیون تیکت پشتیبانی و بیش از ۸.۸ میلیون تماس تلفنی، میانگین رضایت ۴.۵۵ از ۵ را از کاربران خود دریافت کرده است. زمان پاسخگویی کمتر از یک دقیقه و پیگیری حرفهای مشکلات، از نقاط قوت این خدمات بوده است.
تمام سفارشها در اسنپباکس تحت پوشش بیمه هستند و در سال ۱۴۰۳، بیش از ۹ میلیارد تومان خسارت بیمهای به کاربران پرداخت شده است. همچنین سفارشهای ثبتشده مستقیم از اپلیکیشن تا سقف ۳۰ میلیون تومان بیمه رایگان دارند.
در سال گذشته اسنپباکس خدمات متنوعی از جمله پیک موتوری، انواع وانت، اسبابکشی و کارباکس را در اختیار مشتریان قرار داد.
جزئیات بیشتر این گزارش را میتوانید اینجا بخوانید.