نوین‌هاب با سرمایه‌گذاری در استارتاپ کپ‌سینک وارد حوزه ابزارهای هوشمند تولید محتوا شد

سه‌شنبه 7 مرداد 1404 - 14:11
مطالعه 1 دقیقه
نوین‌هاب - کپ‌سینک
نوین‌هاب، پلتفرم مدیریت شبکه‌های اجتماعی، با سرمایه‌گذاری در استارتاپ کپ‌سینک، وارد حوزه ابزارهای تولید محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی شد.
تبلیغات

شرکت نوین‌هاب، که در حوزه‌ی مدیریت شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند، از سرمایه‌گذاری خود در استارتاپ «کپ‌سینک» (CapSync) خبر داد. کپ‌سینک یک ابزار آنلاین است که با استفاده از هوش مصنوعی، فرایند افزودن زیرنویس به ویدیوها را به‌صورت خودکار و در زمان کوتاهی انجام می‌دهد.

کپ‌سینک با هدف ساده‌سازی تولید محتوای ویدیویی برای شبکه‌های اجتماعی طراحی شده است و به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به دانش فنی و نرم‌افزارهای پیچیده، برای ویدیوهای خود زیرنویس ایجاد کنند.

نوین‌هاب هدف از این سرمایه‌گذاری را «پشتیبانی از ابزارهای بومی هوش مصنوعی» و «تسهیل فرایند تولید محتوا» برای کاربران خود اعلام کرده است. کپ‌سینک، دومین سرمایه‌گذاری رسمی نوین‌هاب پس از سرمایه‌گذاری در «استودیو شارک» (فعال در حوزه‌ی تولید محتوای حرفه‌ای) محسوب می‌شود.

سرمایه‌گذاری روی کپ‌سینک نشان‌دهنده‌ی استراتژی نوین‌هاب برای گسترش فعالیت‌هایش از مدیریت و اتوماسیون به سمت ابزارهای هوشمند تولید محتوا است. به‌نظر می‌رسد که نوین‌هاب قصد دارد اکوسیستم جامعی از ابزارهای مورد نیاز برای بازاریابی دیجیتال را برای برندها فراهم کند.

نظرات