ریبرندینگ نماینده رسمی کاسیو در ایران؛ «آنباکس به شادی»
«پوزیترون» بهعنوان نمایندهی رسمی برند کاسیو و برندهای دیگری مانند بلکین، هانیول، پرومیت و فورس ریبرند کرد.
پوزیترون که علاوه بر واردات و عرضهی ساعتهای کاسیو، در حوزه کالاهای دیجیتال و لوازم جانبی موبایل هم فعال است، از هویت بصری جدید خود با تگلاین «آنباکس به شادی» حول محور رضایت مشتری و تامین کالاهای با اصالت، رونمایی کرد.
به گفتهی این شرکت، تغییر در هویت و بازتعریف ارزشها و تعهد برند بر اساس خلائی که در بازار وجود داشته صورت گرفته است. در بازبینی نما و ایدهی فروشگاهی برند این برند، لزوم ریبرندینگ پوزیترون احساس شده است.
در فرآیند اجرایی، تحقیقات گستردهای در خصوص نیازمندی مشتریان و خلا موجود انجام شد و از این مسیر به دو ارزش اصلی برند پوزیترون یعنی رضایت مشتری و اصالت کالا رسیدیم.- مدیر مارکتینگ پوزیترون
پوزیترون در این مسیر علاوه بر توسعه فروشگاههای فیزیکی و آنلاین خود، برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان، گارانتی و خدمات مشتریان خود را در کنار راهحلهای تامین مالی و متنوع کردن روشهای پرداخت در حوزهی تجارت الکترونیکی بازتعریف کرد.
این برند از ورود به حوزه کالاهای سبک اعم از سفر، زیورآلات، وسایل مراقبت شخصی و لوازم خانگی کوچک و کاربردی خبر داد.