D1-lg

ری‌برندینگ نماینده‌ رسمی کاسیو در ایران؛ «آنباکس به شادی»

سه‌شنبه 6 خرداد 1404 - 12:08
مطالعه 1 دقیقه
پوزیترون از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد
«پوزیترون» به‌عنوان نماینده‌ی رسمی برند کاسیو در ایران ری‌برند کرد.
تبلیغات
D4-mcid4

«پوزیترون» به‌عنوان نماینده‌ی رسمی برند کاسیو و برندهای دیگری مانند بلکین، هانیول، پرومیت و فورس ری‌برند کرد.

پوزیترون که علاوه بر واردات و عرضه‌ی ساعت‌های کاسیو، در حوزه کالاهای دیجیتال و لوازم جانبی موبایل هم فعال است، از هویت بصری جدید خود با تگ‌لاین «آنباکس به شادی» حول محور رضایت مشتری و تامین کالاهای با اصالت، رونمایی کرد.

به گفته‌ی این شرکت، تغییر در هویت و بازتعریف ارزش‌ها و تعهد برند بر اساس خلائی که در بازار وجود داشته صورت گرفته است. در بازبینی نما و ایده‌ی فروشگاهی برند این برند، لزوم ری‌برندینگ پوزیترون احساس شده است.

در فرآیند اجرایی، تحقیقات گسترده‌ای در خصوص نیازمندی مشتریان و خلا موجود انجام شد و از این مسیر به دو ارزش اصلی برند پوزیترون یعنی رضایت مشتری و اصالت کالا رسیدیم.
- مدیر مارکتینگ پوزیترون

پوزیترون در این مسیر علاوه بر توسعه فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین خود، برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان، گارانتی و خدمات مشتریان خود را در کنار راه‌حل‌های تامین مالی و متنوع کردن روش‌های پرداخت در حوزه‌ی تجارت الکترونیکی بازتعریف کرد.

این برند از ورود به حوزه کالاهای سبک اعم از سفر، زیورآلات، وسایل مراقبت شخصی و لوازم خانگی کوچک و کاربردی خبر داد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
DN-DNShatel

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات