در رویداد «دیدار» مطرح شد: بازار CRM به ارائه خدمات هوش مصنوعی نیاز دارد
در این مراسم اعلام شد دیدار رهبر بازار CRM در ایران است و قصد دارد تا پایان سال به شش هزار شرکت خدمترسانی کند.
بهگزارش زومیت در این مراسم که با حضور مدیران و اعضای تیم محصول دیدار برگزار شد، «سهند هاشمی» معاون عملیات دیدار، مسیر رشد و توسعه این شرکت را تشریح کرد. هاشمی با اشاره به فلسفه اصلی دیدار گفت: «محصول دیدار همواره بر اصل سادگی تکیه داشته تا برای همه افراد، از هر سطح دانشی، قابل استفاده باشد.» او با بیان اینکه ۴۴ درصد فروشندگان تنها یک بار با مشتریان خود تماس میگیرند، افزود: «در فروشهای موفق، بیش از پنج تماس با مشتری صورت میگیرد و دیدار میخواهد این خلأ مهم را پوشش دهد. ما فقط ابزار فروش نیستیم؛ بلکه در تمام مسیر رشد کسبوکارها همراه مشتریان هستیم. فروش پول خلق میکند، پول ثروت میآفریند و ثروت، نهایتاً موجب آبادانی تجارتها میشود.»
دو ویژگی جدید: اپلیکیشن موبایل و سامانه بهبود یافته تیکتینگ
در ادامه مراسم، «مهدی وکیلی» از تیم محصول دیدار، با معرفی ویژگیهای جدید نرمافزار گفت: «دیدار امروز رهبر بازار CRM ایران است؛ بیش از ۱۰ هزار کاربر فعال و بیش از ۳ هزار شرکت مشتری این پلتفرم هستند. مأموریت ما تحول فروش و پشتیبانی در ایران است.»
او توضیح داد که یکی از ویژگیهای مهم جدید، اپلیکیشن موبایل دیدار است که با هدف دسترسی سریعتر و سادهتر کاربران به اطلاعات طراحی شده است. این اپلیکیشن به کاربران امکان میدهد تا فروش و فعالیتهای خود را از هر مکانی مدیریت کنند. از جمله قابلیتهای این اپلیکیشن میتوان به تجربه کاربری سریعتر نسبت به نسخه وب، دریافت پوش نوتیفیکیشنها و مدیریت کامل فرایندها از طریق موبایل اشاره کرد. در حال حاضر، نسخه اندروید این اپلیکیشن در دسترس است و نسخه iOS نیز بهزودی عرضه خواهد شد.
وکیلی همچنین به بهبود سامانه تیکتینگ دیدار اشاره کرد: «در این سامانه، مشتریان میتوانند تیکتهای خود را ثبت و پیگیری کنند، به کیفیت پاسخگویی امتیاز بدهند و از طریق پیامک از پاسخهای جدید مطلع شوند.» این تغییرات با هدف افزایش شفافیت، بهبود تجربه مشتری و ارتقاء سطح پشتیبانی صورت گرفته است.
برنامههای توسعهای و ورود به عرصه هوش مصنوعی
«ایمان بهبودی» مدیر محصول دیدار، در پاسخ به پرسش زومیت رباره آینده این سرویس گفت: «برنامه داریم تعداد کاربران اپلیکیشن را تا پایان سال جاری به ۱۰ هزار نفر برسانیم و تعداد شرکتهای مشتری را تا پایان سال ۱۴۰۴ به ۶ هزار برسانیم.»
او همچنین به زومیت اعلام کرد دیدار قصد دارد اولین CRM ایرانی مبتنی بر هوش مصنوعی باشد: «ما میخواهیم سرویسی ارائه دهیم که کارشناس فروش، پشتیبانی و موفقیت مشتریان همگی مبتنی بر هوش مصنوعی باشد. هدف ما توانمندسازی کسبوکارهای ایران با کمک AI است. زمان عرضه این محصول مشخص نیست اما باور داریم هوش مصنوعی باید در خدمات CRM باشد و کاربردی که در این خدمات دارد؛ تحولآفرین خواهد بود.»
نگاه ویژه به امنیت و بهبود تجربه کاربری
مدیر محصول دیدار در پاسخ به سوالی درباره امنیت اپلیکیشن دیدار به زومیت اعلام کرد که تاکنون هیچ نشت اطلاعاتی برای آنها رخ نداده است. بهبودی تاکید کرد: «هیچ شرکتی نمیتواند صد درصد امنیت را تضمین کند، اما ما نهایت تلاش خود را کردهایم. با وجود اینکه هنوز گواهینامههای امنیتی رسمی دریافت نکردهایم، فراتر از استانداردهای این گواهینامهها عمل کردهایم و تاکنون حتی یک مورد درز اطلاعات در دیدار گزارش نشده است.»
به گفته بهبودی دیدار قصد دارد در سالیان آینده به مدلهای درآمدزایی جدیدی دست پیدا کند و تنها در حیطه ارائه خدمات CRM باقی نماند.