مرکز پردازش «شاپ M.IT» راه‌اندازی شد

شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
مطالعه 3 دقیقه
مرکز پردازش شاپ ام‌آی‌تی
فروشگاه اینترنتی شاپ ام‌آی‌تی از انبار و مرکز پردازش سفارش‌های جدید خود رونمایی کرد.
تبلیغات

شاپ‌ام‌آی‌تی در راستای برنامه‌ی توسعه‌ی خود، از مرکز پردازش سفارش‌های جدیدش به‌همراه نسخه‌ی جدید این فروشگاه اینترنتی shopmit.com رونمایی کرد. در نسخه‌ی جدید شاپ‌ام‌آی‌تی به کمک هوش‌مصنوعی و رفتارسنجی مشتری، پیشنهادهای سازگار با نیاز مشتری به او نمایش داده می‌شود و صفحه‌ی اصلی فروشگاه براساس سلیقه‌ی هر کاربر با دیگری متفاوت خواهد بود.

شرکت ایمن ایده ایرانیان با نام تجاری M.T از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز و سال ۱۳۸۹ واردات محصولات ذخیره‌سازی سامسونگ را شروع کرد. ام‌آی‌تی در سال ۱۳۹۱ بخش «ام‌آی‌تی سرویس» و در سال ۱۳۹۶ فروشگاه آنلاین «شاپ‌ام‌آی‌تی» را راه‌اندازی کرد و حالا در راستای گسترش فعالیت خود «مرکز پردازش‌ام‌آی‌تی» را تأسیس کرده است تا سفارش‌ مشتریانش را به شکل گسترده‌تری انجام دهد.

سپیده نصیری، مدیر دیجیتال مارکتینگ «شاپ‌ام‌آی‌تی»، در این رویداد گفت: «زنجیره‌ی تأمین شاپ‌ام‌آی‌تی در مدل قبلی خود در بهترین حالت به این ترتیب بود که شرکتی محصولی را خارج از ایران با قیمت مناسب خریداری می‌کرد و از طریق فروشگاه «شاپ‌ام‌آی‌تی» به فروش می‌رساند که دو ایراد اساسی داشت: اول تأمین‌کننده در این مدل خواب پول بالایی دارد و خریدار و مصرف‌کننده نیز از این بابت که نیازسنجی درستی انجام نشده است، ناراضی هستند و به محصول مورد نظر خود نمی‌رسند.»

«در اولین برنامه‌ی ما در ۱۴۰۳ تغییر مراحل و نوع این زنجیره‌ی تأمین است. در مدل جدید اجرای این مراحل از سمت خریدار شروع می‌شود. به این صورت که با تحلیل رفتار رقبای «شاپ‌ام‌آی‌تی» مانند شرکت ذره‌بین و مارکت‌هایی مانند دیجیکالا و بررسی رسانه‌ها، نیازسنجی مصرف‌کننده انجام می‌شود و به این ترتیب «شاپ‌ام‌آی‌تی» پیشنهادهای هوشمندانه‌ای در اختیار تأمین‌کننده قرار می‌دهد. در این صورت خریدار و تأمین‌کننده متضرر نخواهند شد.»

«برنامه‌ی دومی که‌ ام آی تی شاپ اجرا می‌کند، ورود به حوزه‌ی کاربران خانگی است تا بین این کاربران نیز محبوبیت کسب کند.»

هامون مهدی‌خانی، بنیانگذار و مدیرعامل رمیت نیز در این رویداد سخنرانی کرد و با اشاره به ضرورت اتوماتیزه کردن کارها گفت: «تغییر فرایندهای سنتی و سرعت بخشیدن به مراودات، یکی از اهداف اصلی و مهم اتوماتیزه کردن فعالیت‌ها در رمیت بوده؛ به طوری که طی آن، حساب یکپارچه‌ای به وجود آمده و عملکردها متمرکز شده است.»

مهدی‌خانی در ادامه گفت: «از دیگر مزایای اتوماتیزه کردن فعالیت‌ها، حذف یک حلقه و چرخه‌ی پول در مراودات محسوب می‌شود که طی آن از گردش بی‌حدوحساب بانکی جلوگیری به عمل می‌آید که این امر به کاهش بار مالیاتی منجر شده است.»

به گفته‌ی مهدی‌خانی، استفاده از حساب متمرکز رمیت بدون حجم و بدون سقف از طریق ساتنا و پایا امکان‌پذیر است. «رمیت امکان مطلوبی برای بهره‌مندی مشتریان در اختیار قرار داده است، به طوری که راهکارهای رمیت به تمامی دغدغه‌ها و نیازهای کاربران که با آن مواجه هستند، پاسخ می‌دهد؛ ضمن آنکه رمیت برای توسعه‌ی کسب‌وکارهای مالی تمهیدات خوبی اندیشیده است.»

در ترمینال رمیت پنلی به کسب‌وکارها اختصاص داده می‌شود. کسب‌وکارها با استفاده از آن، می‌توانند برای نمایندگان، فروشگاه‌های طرف قرارداد و فروشندگان خود بدون هیچ هزینه‌ای فاکتور قابل پرداخت صادر کنند. این کار باعث می‌شود یک حلقه در جابه‌جایی پول حذف شود و پول مستقیماً از حساب خریدار به حساب متمرکز کسب‌وکار مادر واریز شود.

هامون مهدی‌خانی، در این مراسم اعلام کرد که شبکه‌ی پرداخت رمیت تا ۱۵ خرداد، کیف پول رمیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

«مرتضی شاهرخی»، مدیر منطقه‌‌ی برند Creative نیز در این رویداد سخنرانی کرد و ضمن معرفی برخی از محصولات شرکت اعلام کرد که محصولات کریتیو از این پس به‌صورت انحصاری با گارانتی ام‌آی‌تی سرویس در ایران عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات