حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»

چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
رویداد هوش مصنوعی با حمایت ایرانسل
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد.
تبلیغات

به‌گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، دانشگاه اراک با حمایت ایرانسل، اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی، شهرداری و شورای شهر اراک، پارک علم و فناوری استان مرکزی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک و شرکت آلومینیوم ایران، رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت» را از چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه اراک و پارک علم و فناوری استان مرکزی برگزار کرد. ایرانسل علاوه‌بر حمایت از این رویداد، به‌همراه تیم داوری ایرانسل لبز، در مرحله اختتامیه و داوری ایده‌های نوآور حوزه هوش مصنوعی مشارکت می‌کند.

این رویداد حوزه هوش مصنوعی موضوعات رایانش تکاملی، یادگیری ماشین، رباتیک، بینایی ماشین، بازشناسی گفتار و پردازش رایانه‌ای، ایده‌های نوآور و فناور مرتبط با حوزه‌های مختلف از‌جمله صنعت، مدیریت شهری، فناوری اطلاعات، بهداشت و سلامت، سرویس‌های مالی، آموزش، سرگرمی و بازی، تحلیل شبکه‌های اجتماعی و… را ارزیابی و به نفرات و تیم‌های برتر جوایز ارزنده نقدی اهدا و امکان پذیرش در پارک علم و فناوری اراک را برای آنان فراهم می‌کند. مخاطبان این رویداد نیز دانشجویان، استادان، پژوهشگران، کارآفرینان و صنعتگران فعال در حوزه هوش مصنوعی‌اند.

این رویداد که از امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است، با برگزاری بوت‌کمپ در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه پیدا می‌کند و مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان نیز، شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ در پارک علم و فناوری استان مرکزی برگزار می‌شود.

توسعه اشتغال دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات، تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه زیست‌بوم نوآوری و افزایش عمق بومی‌سازی فناوری‌های کلیدی در این صنعت و نیز تجاری‌سازی و ایجاد یا توسعه بازار برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه، ازجمله اهداف ایرانسل در حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور است که مجموعه ایرانسل لبز، بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل، آن را با برگزاری و مشارکت در رویدادهای استارتاپی، اعلام فراخوان‌های همکاری و امضای توافق‌نامه‌ها با سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و بنیادهای علمی، حمایت از طرح‌های تحقیقاتی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و… پیگیری می‌کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات