اسنپ‌مارکت: با هزار میلیارد تومان فروش ماهانه، رهبر بازار سوپرمارکت آنلاین هستیم

پنج‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
اسنپ مارکت
سامان ابطحی، مدیر مارکتینگ اسنپ‌مارکت با اعلام سودده‌شدن شرکت متبوعش، آمار و ارقام جالبی را از اسنپ‌مارکت ارائه داد.
تبلیغات

سامان ابطحی، مدیرارشد مارکتینگ اسنپ‌مارکت می‌گوید شرکت متبوعش توانسته است با عملکردی بسیار خوب، به نخستین سوپرمارکت اینترنتی سودده ایران بدل شود. او با اعلام این خبر، آمار و ارقام جالب‌توجهی را نیز از عملکرد اسنپ‌مارکت ارائه داد.

بعد از گذشت حدود یک‌سال از ادغام سرویس‌های سوپرمارکتی اسنپ شامل اسنپ‌اکسپرس و اسنپ‌مارکت در قالب هولدینگ سوپرمارکت اسنپ، این هولدینگ اکنون یکی از بازیگران اصلی بازار سوپرمارکت‌های آنلاین در ایران به‌حساب می‌آید.

مدیر ارشد مارکتینگ اسنپ‌مارکت می‌گوید اسنپ‌مارکت ماهانه فروش ناخالص حدود یک همت (هزار میلیارد تومان) را تجربه می‌کند، ۶۴ درصد از بازار فروش آنلاین کالاهای سوپرمارکتی را دراختیار دارد و روزانه نزدیک به یک میلیون کالا را میان کاربرانش توزیع می‌کند.

سامان ابطحی، مدیر مارکتینگ اسنپ مارکت
سامان ابطحی، مدیر ارشد مارکتینگ اسنپ‌مارکت

ابطحی می‌گوید پایداری سطح کیفیت خدمات برای اسنپ‌مارکت مهم‌تر از آمار و ارقام فروش ماهانه و سهم بازار است؛ او ادعا می‌کند که هم‌اکنون ۹۹ درصد از سفارش‌های دریافتی اسنپ‌مارکت به دست مشتریانش می‌رسد و در ۹۴ درصد مواقع نیز سفارش‌ها به‌صورت بی‌نقص تحویل داده می‌شوند.

سامان ابطحی، مدیر ارشد مارکتینگ سوپرمارکت اسنپ بدون اشاره‌ی مستقیم به نام رقیب این روزهای شرکت متبوعش، چنین می‌گوید:

با وجود آن که ما با اختلاف و با تمام تعاریف موجود از جمله تعداد و ارزش ریالی سبدهای خرید ماهانه، درآمد خالص و ناخالص ماهانه و به طور کلی سهم بازار، رهبر بازار خدمات آنلاین سوپرمارکتی محسوب می‌شویم، هرگز تمرکزمان روی ثبت رکوردها نبوده و اولویت ما رشد سالم، منطقی و همراه با بازدهی مناسب و متناسب با هزینه‌های مارکتینگ است.»مدیر ارشد مارکتینگ سوپرمارکت اسنپ در ادامه گفت که اسنپ‌مارکت در ماه گذشته توانست به اولین سوپرمارکت آنلاین سودده در کشور تبدیل شود.

براساس گفته‌های ابطحی، هم‌اکنون ۱۵ فروشگاه زنجیره‌ای شامل هفت، جانبو، دیلی‌مارکت، گندم و والمارکت به‌همراه بیش‌از ۲۰۰۰ فروشگاه محلی در پلتفرم اسنپ‌مارکت حضور دارند و بسیاری از آن‌ها بیش‌از ۵۰ درصد از سفارش‌های روزانه‌شان را در همین پلتفرم دریافت می‌کنند. ابطحی وابسته‌نبودن اسنپ‌مارکت به برندهای محدود را عامل اصلی تنوع سبد کالایی در سوپرمارکت اسنپ می‌داند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات