رئیس سازمان هواپیمایی: آپ، چارتر ۷۲۴ و موج زمزم به‌دلیل گران‌فروشی حق فروش بلیت هواپیما را ندارند

سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
بلیت - خرید آنلاین - هوایپما
گروه نرم‌افزاری آپ، چارتر ۷۲۴ و موج زمزم سه مجموعه‌ای هستند که به‌دلیل تخلف گران‌فروشی تا اطلاع ثانوی اجازه‌ی فروش بلیت هواپیما را ندارند.
تبلیغات

محمد محمدی، رئیس سازمان هواپیمایی، اعلام کرده است که هنوز قانون نهایی برای نحوه قیمت‌گذاری بلیت هواپیما تعیین نشده است و بنابراین ایرلاین‌ها موظف هستند طبق روال سابق قیمت‌گذاری کرده و بلیت‌هایشان را به بازار عرضه کنند.

محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر تأکید کرده است که اگر ایرلاینی در این زمینه دچار تخلف شود و بلیت را بالاتر از قیمت تعیین‌شده بفروشد مجوز آن باطل خواهد شد و به مراجع رسیدگی ارجاع داده می‌شود.

رئیس سازمان هواپیمایی در همین زمینه به تخلف چند پلتفرم که به‌‌صورت آنلاین فعالیت داشته‌اند اشاره کرده و از ممنوع شدن فعالیت آن‌ها در حوزه فروش بلیت هواپیما خبر داده است.

محمدی اعلام کرد: «براساس ابلاغ معاون دادستان و جانشین سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ ویژه فرودگاه‌های تهران به شرکت‌های هواپیمایی، «شرکت‌های موج زمزم، چارتر ۷۲۴ و زیرمجموعه‌های آن و گروه نرم‌افزاری آپ» به علت گران‌فروشی بلیت هواپیما، از هرگونه واگذاری و فروش بلیت تا اطلاع ثانوی ممنوع شده‌اند.»

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات