تی‌سی‌ال با نمایندگی رسمی شرکت لیان همراه به ایران می‌آید

شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
مطالعه 3 دقیقه
رویداد رونمایی از گوشی‌های تی‌سی‌ال
شرکت لیان همراه از دریافت نمایندگی رسمی برند TCL خبر داده و اعلام کرد محصولات این برند به‌زودی در بازار ایران عرضه خواهد شد.
تبلیغات

رویداد ششمین سالگرد تأسیس شرکت لیان همراه برگزار شد و مدیران این شرکت در این مراسم از حضور برند رسمی TCL به بازار موبایل ایران خبر دادند. در ابتدای مراسم، علی بقایی، رییس هیئت مدیره شرکت لیان همراه، به تجربه بیش از دو دهه حضور این شرکت در بازار موبایل ایران، اشاره کرده و اعلام کرد این شرکت به‌تازگی نمایندگی برند TCL در ایران را به دست آورده و اکنون تنها نماینده رسمی کالاهای دیجیتال TCL در کشور محسوب می‌شود.

همچنین علی بقایی به تجربه موفق قبلی این شرکت، یعنی همکاری با برند Realme اشاره کرد. به گفته او، لیان همراه به کمک شرکت‌های ثبت‌شده در امارات و عمان توانسته موانع تحریم را پشت سر گذاشته است تا کالای باکیفیت و به‌روز را به بازار ایران عرضه کند.

بقایی توضیح داد که لیان همراه به‌عنوان اولین نماینده رسمی برند ریلمی در ایران توانسته با انجام مذاکرات و رایزنی‌ها، مشکلات گوشی‌های ریلمی از جمله عدم پشتیبانی از زبان فارسی و پیش شماره‌های اضطراری ایران را رفع کند. او در ادامه به فعالیت‌های بازاریابی و برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی موفق ریلمی نیز اشاره کرد که به اعتقاد او با این کمپین‌ها ریلمی توانسته است سهم بازار بیش از ۵ درصد در ایران را از آن خود کند.

حالا رئیس هیئت مدیره لیان همراه می‌گوید این شرکت به دنبال آن است که تجربه موفق قبلی خود را با برند TCL تکرار کند. با همین هدف شرکت لیان همراه به‌عنوان تنها نماینده رسمی فروش و ارائه خدمات پس از فروش کالای دیجیتال TCL نوید حضور جدیدترین مدل‌های گوشی و تبلت این برند به بازار را داده است.

در بخش دیگری از این رویداد، مازیار کشمیری، مدیر دیجیتال مارکتینگ لیان همراه، در مورد پیشینه‌ برند TCL توضیحاتی را ارائه کرد: «شرکت TCL به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سهامی عام، در زمینه‌های مختلفی از جمله تولید تلویزیون، لوازم خانگی، مودم و روتر، تبلت و موبایل فعالیت می‌کند.» طبق گفته‌ کشمیری، شرکت TCL رتبه دوم تولید پنل‌های تلویزیون، رتبه چهارم تولید پنل‌های گوشی موبایل و رتبه چهارم عرضه گوشی و تبلت در بازار آمریکا را از آن خود کرده است.

رویداد رونمایی از برند TCL

درباره شرکت، برند و محصولات TCL

به گفته مدیر دیجیتال مارکتینگ لیان همراه، این کمپانی چند ملیتی در سال ۱۹۸۱ تأسیس شده و تا به امروز در زمینه‌‌های تولید تلویزیون، لوازم خانگی و کالای دیجیتال فعالیت کرده است. این برند محصولات خود را به بیش از ۱۶۰ کشور عرضه می‌کند و در بازار ایران نیز کاملاً شناخته شده است.

شرکت TCL در بخش تولید موبایل و تبلت نیز از شرکت‌های مطرح و خوشنام است. این برند از سال ۲۰۰۴ همکاری خود را برای تولید گوشی تلفن با برند آلکاتل شروع کرد و پس از تجربه موفق همکاری، در سال ۲۰۰۵ برند آلکاتل را خریداری کرد.

علاوه بر این، شرکت TCL تجربه همکاری با برند مطرح بلک‌بری را نیز در کارنامه خود دارد. TCL در سال ۲۰۱۹ اولین سری گوشی‌های هوشمند خود را با نام TCL ۱۰ Series به صورت جهانی عرضه کرد. شرکت TCL سابقه همکاری با اپراتورهای مطرح و به نام در سراسر جهان را دارد.

کشمیری در ادامه این رویداد توضیحاتی را درباره وضعیت کیفی و سخت‌‎افزاری گوشی‌های موبایل TCL تولید می‌کند، ارائه کرد. به گفته او، گوشی‌های TCL سخت‌افزار بسیار باکیفیتی دارند به نحوی که در سراسر جهان، فقط ۰.۴۵ درصد از گوشی‌های فروخته‌شده این برند از طریق گارانتی برگشت می‌خورند. مدیر دیجیتال مارکتینگ لیان همراه معتقد است که این عدد با توجه به سهم بازار جهانی قابل توجه این برند، عدد شگفت‌انگیزی به حساب می‌آید.

به گفته‌ کشمیری، کالاهای دیجیتال TCL در رده قیمتی اقتصادی با گارانتی معتبر لیان همراه به بازار ایران عرضه خواهند شد. از نکات متمایز محصولات این برند حضور محصولات با مشخصاتی بالاتر از رده اقتصادی است؛ به نحوی که در این رده قیمتی، برخی از گوشی‌های TCL امکان ارتباط 5G و حافظه‌های ۲۵۶ گیگابایت با رم ۸+۸ گیگابایت را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، پشتیبانی از قلم لمسی در مدل TCL 40 NXTPAPER از قابلیت‌هایی است که فقط در گوشی‌های پرچمدار می‌توان آن را مشاهده کرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات