اینترنت برخی کاربران در تهران قطع شد

دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
قطع اینترنت - موبایل
شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که به دلیل نوسان برق در یکی از دیتاسنترها اینترنت این شرکت برای برخی کاربران در تهران دچار اختلال شده است.
تبلیغات

از ساعتی پیش کاربران اینترنت ثابت شرکت مخابرات ایران قطعی اینترنت را گزارش کرده‌اند و شواهد نشان می‌دهد اینترنت ثابت مخابرات از ساعتی پیش دچار قطعی و اختلال است. اختلالی که ظاهرا با بروز مشکلات فنی از ساعت ۱۱ امروز، دوشنبه چهارم دی ماه، به وجود آمده و باعث قطعی اینترنتی بعضی مشترکان اینترنت شرکت مخابرات در تهران شد.

محمدرضا بیدخام، مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، این اختلال را تایید و اعلام کرد: «اینترنت ثابت در تهران در برخی نقاط دچار اختلالاتی شده که به دلیل یک مشکل فنی در یکی از مراکز مخابراتی است.»

او در ادامه تاکید کرده است که اختلال به وجود آمده سراسری نیست و در تهران هم فقط برای برخی مشترکان تهرانی قطعی اینترنت به وجود آمده است.

بنا بر اخبار اعلام‌شده از سوی شرکت مخابرات ایران، این مشکل فنی نوسان برق در یک دیتاسنتر بوده که شبکه اینترنت شرکت مخابرات را مختل کرده است. در توضیح علت اختلال پیش‌آمده برای اینترنت مخابرات، معاون تجاری و امور مشتریان این شرکت اعلام کرد:

ساعاتی پیش نوسان برقی در یکی از دیتاسنترها ایجاد شد که باعث شد سیستم‌های ارتباطی با مشتریان قطع شود که تا دو ساعت آینده مشکل حل می‌شود.
- معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران

به گفته او، این نوسان باعث شد سیستم‌های ارتباطی با مشتریان شامل مرکز تماس و پرتالی که به مشتریان خدمت دهی می‌کند قطع شود. البته معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات همچنین به خبرگزاری مهر اعلام کرده است که «اینترنت مشترکین قطع نمی‌شود ولی اگر بخواهند اینترنت را تمدید شارژ یا خریداری کنند یک تا دو ساعت دچار مشکل هستیم.»

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران از رفع اختلال پیش‌آمده در ساعت‌های آتی خبر داده و اعلام کرده است:

«در حال پیگیری هستیم و این موضوع به‌زودی رفع خواهد شد. به دنبال این هستیم هزینه‌ای را که در این چند ساعت به مشتریان تحمیل شده است با شارژ بسته‌ها جبران کنیم.»

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات