محصولات جدید جی‌پلاس در بخش لوازم خانگی و صوتی و تصویری معرفی شدند

سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
مطالعه 4 دقیقه
تلویزیون QLED و ۹۸ اینچ جی پلاس
جی‌پلاس محصولات جدیدش را در دسته‌های تلویزیون و ماشین لباس‌شویی و جارو شارژی با ویژگی‌های جدید وارد بازار خواهد کرد.
تبلیغات

در رویدادی که با‌ حضور اصحاب رسانه و در دفتر شرکت گلدیران برگزار شد، بخش صنایع این شرکت ضمن مرور محصولات عرضه‌شده در دسته‌های لوازم خانگی و صوتی‌و‌تصویری برند جی‌پلاس در بازار کشور، محصولات جدیدی را در دسته‌های مختلف رونمایی کرد که در آینده‌ی نزدیک در‌دسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

در ابتدای جلسه، آقای خازنی، مدیر محصول بخش صنایع گلدیران، توضیحاتی اجمالی در رابطه با محصولات فعلی و جدید جی‌پلاس در دسته‌های تلویزیون و لوازم خانگی ارائه کرد. به‌گفته‌ی خازنی، صنایع گلدیران بزرگ‌ترین بخش تولیدی بین تمام بخش‌های گروه گلدیران به‌حساب می‌آید. خازنی به خدمت جدید گلدیران در بخش خدمات پس‌ از فروش با عنوان بیمه لوازم خریده‌شده نیز اشاره کرد.

براساس صحبت‌های خازنی، بیمه‌ی گلدیران درواقع مکمل گارانتی به‌حساب می‌آید و مواردی از‌جمله شکستگی و آب‌خوردگی و سرقت را به خریداران ارائه می‌کند که در گارانتی پوشش داده نمی‌شود. بیمه گلدیران از زمان خرید محصول به مدت یک‌ سال و بدون دریافت هزینه‌ی اضافی به خریداران ارائه می‌شود و قرار است در نوع خود، خدمتی سازمان‌یافته و قابل‌اتکا از شرکت گلدیران به‌حساب بیاید تا گلدیران به اولین شرکتی در ایران تبدیل شود که چنین خدمتی را به خریداران ارائه می‌کند.

نشست خبری جی پلاس

در‌ادامه‌ی جلسه، خانم میترا مهاجری، مدیر بازاریابی شرکت صنایع گلدیران،‌ توضیحاتی را درباره‌ی بخش‌های مختلف شرکت گلدیران از‌جمله صنایع فناوران گلدیران مدیا، مهندسی مبتکران گلدیران، بیمه گلدیران آسایش و لجستیک گلدیران به حضار ارائه کرد. براساس گفته‌های مهاجری، بخش صنایع گلدیران در سال ۲۰۲۱ توانست به فروش ۳۰۰۰ میلیارد تومانی دست پیدا کند و در سال ۲۰۲۲ نیز با رشد ۴۳ درصدی، این عدد را به ۴۳۰۰ میلیارد تومان برساند.

پس از صحبت‌های مهاجری،‌ نوبت به آقای کامشاد فتحی، مدیر کسب‌وکار شرکت صنایع گلدیران، رسید تا درباره‌ی خط محصولات این شرکت و مدل‌های جدید هر دسته‌بندی، توضیحات مفصل‌تری را ارائه کند.

براساس صحبت‌های فتحی، شرکت گلدیران در سال ۱۳۹۷ با تلویزیون‌های برند جی‌پلاس وارد بازار لوازم صوتی‌و‌تصویری کشور شد و در‌حال‌حاضر، خط تلویزیون‌های ال‌جی جزو متنوع‌ترین و متعددترین محصولات این برند به‌حساب می‌آیند.

در دسته‌ی تلویزیون‌های جی‌پلاس، تلویزیون جدید ۹۸ اینچی با پنل QLED و پشتیبانی از استاندارد HDR10، به‌عنوان بزرگ‌ترین تلویزیون این برند تا چند روز آینده و با شروع کمپین زمستانه جی‌پلاس وارد بازار خواهد شد. به‌منظور آشنایی بیشتر با تلویزیون جدید، نمونه‌ای از این محصول در سالن رویداد نیز به حضار نمایش داده شد.

مشخصات تلویزیون ۹۸ اینچ جی پلاس

فتحی درباره‌ی تلویزیون‌های ۶۵ و ۷۵ اینچی جی‌پلاس که با پنل‌های جدید QMLED به‌ بازار عرضه شده‌اند، نیز توضیحاتی را ارائه و اشاره کرد که جی‌پلاس اولین برندی در ایران است که تلویزیون‌هایی مجهز به پنل مذکور به بازار عرضه می‌کند. پنل‌های QMLED تلفیقی از تکنولوژی‌های QLED و MiniLED‌ هستند و کیفیت تصویر بهبودیافته‌ای در‌مقایسه‌با این تکنولوژی‌های ارائه خواهند کرد.

در‌ادامه، نوبت به یخچال‌‌فریزرهای جی‌پلاس رسید تا حضار بیشتر با محصولات این دسته نیز آشنا شوند. جی‌پلاس انواع یخچال‌ها را در فُرم‌های متنوع تولید می‌کند. محصول جدید بخش یخچال‌های جی‌پلاس، ساید جدید این برند با ظرفیت ۷۶۰ لیتر است که در بهار ۱۴۰۳ عرضه خواهد شد و علاوه‌بر مجهز‌بودن به کمپرسور هوشمند و آبریز و یخ‌ساز با آب شهری، به هوم‌بار نیز مجهز است و با ۱۰ سال گارانتی موتور در‌اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

یخچال و فریزر جی پلاس

ماشین‌های لباس‌شویی خط دیگری از محصولات شرکت صنایع گلدیران هستند که در ظرفیت‌های ۷ تا ۱۰٫۵ کیلوگرمی تولید می‌شوند و به‌گفته‌ی فتحی، بیشترین عمق ساخت داخل را دارند. فتحی اشاره کرد که گلدیران با استفاده از تجارب همکاری چندین‌ساله با ال‌جی و براساس استانداردهای کیفی این برند مطرح، دست به توسعه‌ی ماشین‌های لباس‌شویی زده است و آن‌ها را با ۱۰ سال گارانتی موتور به خریداران ارائه خواهد کرد.

عضو جدید خانواده‌ی ماشین‌های لباس‌شویی جی‌پلاس، مدل ۱۰٫۵ کیلوگرمی با پنل تمام‌لمسی و ویژگی Auto Detergent Supply است که مصرف مواد شوینده را به‌صورت کاملا خودکار و براساس حجم لباس داخل مخزن تنظیم می‌کند. ویژگی مذکور برای اولین‌بار در ماشین لباس‌شویی در بازار ایران استفاده می‌شود.

در نهایت، به جاروهای شارژی برند جی‌پلاس می‌رسیم که براساس توضیحات فتحی، می‌توانند با مدل‌های بالارده‌ی خارجی از برندهایی مثل بوش نیز رقابت کنند. از ویژگی‌های مهم جاروهای شارژی برند جی‌پلاس باید به فیلتر هِپا و سنسور مادون‌قرمز برای تشخیص میزان آلودگی و قدرت مکش بسیار زیاد اشاره کنیم. مدل‌های جدید جاروهای شارژی جی‌پلاس علاوه‌بر قابلیت‌های ذکر‌شده، به مخزن آب نیز مجهز شده‌اند که می‌تواند برای شستن و تمیز‌کردن سطوح سرامیکی و سنگی به‌کار بیاید.

جاروشارژی جی پلاس

فتحی در انتهای صحبت‌هایش، گریزی به تنوع محصولات شرکت صنایع گلدیران زد و اشاره کرد که لوازم خانگی و صوتی تصویری برند جی‌پلاس در ۵۶ محصول و با ۹۳ مدل (SKU) به بازار ارائه می‌شود. ضمناً او گفت که در سال ۲۰۲۴، این تعداد با اضافه‌شدن ۱۸ مدل جدید، به ۱۱۱ محصول خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات