خدمتی دیگر از پرداخت الکترونیک پاسارگاد رونمایی شد؛ ستا، دستیاری امن در مدیریت پرداختیها
به گزارش روابطعمومی و برندینگ فناپ، سامانه صدور و تسویه الکترونیکی «ستا»، راهکاری برای شناسهدار کردن پرداختها است که به عنوان یک کمک حسابدار مدیریت پرداختهای مدون و دورهای سازمانها و افراد به یکدیگر را تسهیل میکند.
این سامانه با هدف رفع مشکل مجهول بودن پرداختیها و ایجاد راهحلی برای رصد آنها، امکان صدور انواع قبض و مدیریت فرایند صدور تا پرداخت را به سازمانها، مدیران ساختمانها و تمامی مجموعههایی که مطالبات مالی دارند، میدهد.
به کمک این سامانه، افراد میتوانند مشتریان خود را در سامانه تعریف کرده، برای هر مشتری قبض مربوط با بدهی که متشکل از شناسه قبض و شناسه پرداخت است را تعریف کنند و به کمک پنل پیامکی، اطلاعرسانی به تمامی افراد ثبتشده در سامانه را تسهیل کنند.
پس از پرداخت، مبلغ واریزشده ۲۴ساعت بعد (یک روز کاری بعد) با سازمان تسویه میشود و هر پرداخت دو شناسه به همراه خواهد داشت که شناسایی و ردیابی آن را در آینده تسهیل میکند.
«ستا»، امکانات متنوعی نظیر شناسایی پرداختکننده، زمان و علت پرداخت، گزارش مفصل و پردازش پرداختیها دارد که باعث کاهش هزینههای سازمانها با توجه به کمکردن هزینههای جمعآوری مطالبات و حسابرسی و تسویههای منظم روزانه میشود.
همچنین با وجود شبکه پرداخت گسترده در کانالهای مختلف غیرحضوری از جمله اینترنت و اپلیکیشنها و حضوری مانند دستگاههای خودپرداز و پایانههای فروشگاهی، به ارائه خدمات پرداخت قبض در بستر امن بانک و شبکه شاپرک میپردازد.
ساختمانهای اداری، تجاری و مسکونی، مدارس، دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی، مؤسسات خیریه، صندوقهای قرضالحسنه و فروشندگان کالاهای قسطی از جمله مشتریان این سامانه هستند که میتوانند درخواست پنل سامانه قبوض و مدیریت وضعیت پرداختیها را در سایت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ثبت کنند.
سازمانها میتوانند با دریافت API سامانه «ستا» و اضافهکردن آن به سرویسها و پنلهای فعلی خود، از امکانات این سامانه بهرهمند شوند.
نظرات