ارائه سرویس مدیریت دارایی رمزارز؛ لیست شدن سبد Bdefi بینوست در تترلند

شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
مطالعه 3 دقیقه
تترلند
از ابتدای خرداد امسال، شرکت مدیریت دارایی رمزارز بینوست و سکوی تبادل رمزارز تترلند همکاری تجاری خود را آغاز کرده‌اند.
تبلیغات

از سال ۱۳۹۷ تترلند به عنوان مرجعی برای تبادل و اعلام نرخ تتر شناخته می‌شود و جزو قدیمی‌ترین سکوهای تبادل رمزارز در ایران است. طی زمان، تترلند بر اساس خواسته‌ها و نیازهای کاربران خود سرویس‌ها و فیچرهای جدیدی را ارائه کرده و این بار از ارائه سبدهای سرمایه‌گذاری رمزارزی با مشارکتِ بینوست رونمایی کرده است.

تترلند بنا دارد ابزارها و محصولاتی ساده و امن عرضه کند که هر کاربر بسته به قدرت ریسک، علاقه‌مندی و شرایطی که دارد، توانایی دسترسی به ابزارهای متفاوت سرمایه‌گذاری را داشته باشد تا در عین حفظ ارزش دارایی‌ها، بتواند برای خود سودآوری هم رقم بزند. یکی از این ابزارها سبدهای سرمایه‌گذاری است که با همکاری بینوست ارائه شده است.

بینوست؛ شرکت مدیریت دارایی رمزارز

بینوست به عنوان یکی از پیشگامان در ارائه راهکارهای سرمایه‌گذاری رمزارز و ابزارهای مدیریت دارایی رمزارزی، به دنبال بهبود بازده سرمایه‌گذاری، کاهش ریسک و پاسخ به تقاضای سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به بازار رمزارزهاست. سبد‌ها و محصولات سرمایه‌گذاری این شرکت نتیجه سال‌ها تلاش و تجربه در حوزه مدیریت دارایی رمزارزی است. سرویس مدیریت دارایی بینوست حدود چهار سال است که راه‌اندازی شده و تاکنون در اختیار مشتریان خاص این شرکت قرار داشته است.

بینوست بر این باور است که فضای مدیریت دارایی رمزارزی ایران شاهد وعده‌های نامعتبر و بی اساس زیادی است؛ برای مثال فلان ارز را بخر، 100 برابر می‌شود! در این فضا جای خالی مدیران سرمایه‌گذاری حرفه‌‌ای دیده می‌شود. هدف بینوست، پر کردن این خلاء و فراهم آوردن فرصتی برای سرمایه‌گذاری منطقی و عاقلانه در بازار رمزارزهاست.

از این رو، از ابتدای خردادماه سبد شاخصی بی دیفای (Bdefi) با همکاری مشترک بینوست و تترلند راه‌اندازی شد و پس از طی شدن فرایند تست و بهبود محصول، از امروز کاربران می‌توانند این سبد سرمایه‌گذاری را از مبدل رمزارز تترلند خریداری کنند.

ارائه سرویس مدیریت رمزارزی در ایران

سرویس‌های مدیریت دارایی در همه جای دنیا نقش بسزایی در هوشمند کردن سرمایه عامه مردم دارد و به افرادی که زمان و تجربه کافی در بازارهای مالی ندارند کمک می‌کند که سرمایه‌گذاری عاقلانه و هوشمندانه‌ای داشته باشند.

از طرف دیگر با توجه به وضعیت اقتصادی کشور ایران، مردم به صورت مداوم به دنبال سرمایه‌گذاری و جایگزین‌هایی برای پول نقد خود هستند و در این فضا افراد زیادی با رویا فروشی و وعده‌های رنگارنگ سرمایه مردم را به نابودی می‌کشانند.

در این بین بینوست با چندین سال سابقه مدیریت دارایی رمزارزی، همیشه تمام تلاش خود را کرده که از دادن وعده‌های دروغ بپرهیزد و آنچه که هست را به مردم بگوید و نه آنچه که مردم دوست دارند بشنوند و شاید هیچ‌گاه اتفاق نیفتد!

تترلند و بینوست بنا دارند به زودی سبدهای سرمایه‌گذاری دیگری را برای پاسخ دادن به نیازهای کاربران متفاوت با سلایق و علایق متنوع ارائه دهند.

سبد سرمایه‌گذاری Bdefi

بینوست در پاسخ به اینکه چرا اولین سبد ارائه شده مربوط به حوزه دیفای هست تشریح کرد که در چند سال گذشته همزمان با ریزش قیمت رمزارزهای حوزه Defi، استفاده از پروتکل‌های دیفای بسیار بیشتر شده و به همین جهت به گمان ما این حوزه Undervalue شده است. در حال حاضر بسیاری از رمزارز‌های حوزه دیفای قیمتی پایین‌تر از ارزش واقعی خود دارند و این یعنی فرصت سرمایه‌گذاری خوب و معقول. به همین جهت بینوست تصمیم گرفته است Bdefi اولین سبد سرمایه‌گذاری باشد.

سبد سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال بی‌دیفای روی بهترین رمزارزهای حوزه دیفای سرمایه‌گذاری می‌کند. کاربران می‌توانند با خرید واحدهای این سبد، به صورت غیرمستقیم از رشد احتمالی حوزه دیفای بهره ببرند، بدون اینکه خود را درگیر یافتن پروژه‌های خوب و تجزیه و تحلیل آن‌ها کنند.

هم‌اکنون، کاربران می‌توانند از طریق مبدل رمزارزی تترلند به این سبد با نام Bdefi دسترسی پیدا کنند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترکیب دارایی ها و عملکرد سرمایه گذاری این سبد به سایت مجموعه بینوست مراجعه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات