قلک تترلند معرفی شد: نگه‌داری دارایی در ازای پاداش

سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
قلک تترلند
تترلند تازه‌ترین محصول خود را به نام قلک برای استیک کردن دارایی رمزارزی کاربران معرفی کرده است.
تبلیغات

استیکینگ یکی از روش‌های مرسوم در صرافی‌های جهان است که به کاربران امکان می‌‌دهد تا دارایی‌شان را برای بازه زمانی مشخص نگه‌داری و در‌قبال این کار از شبکه پاداش دریافت کنند.

این روش برای توسعه شبکه بلاکچینی رمزارزها مناسب است که به‌اختصار POS نامیده می‌شود. در Proof Of Stacking یا اثبات سهام دارایی، شبکه بلاکچینی رمزارز مدنظر در‌قبال نگه‌داری رمزارز به‌وسیله کاربران یا صرافی‌ها، به آن‌ها پاداش می‌دهد. این روش موجب ایجاد امنیت و توسعه شبکه بلاکچینی می‌شود و مزایای زیادی از‌جمله صرفه‌جویی در مصرف برق و در‌ نتیجه کمک به حفظ محیط‌زیست دارد.

شبکه‌های بلاکچینی دیگری مثل بیت‌کوین از روش اثبات سهام کار (POW) استفاده می‌کنند که به فعالیت مداوم ماینرها و در نتیجه مصرف زیاد برق نیازمند است؛ از‌این‌رو، استیکینگ همخوانی مناسبی با شرایط موجود در کشورمان دارد.

قلک تترلند

«قلک تترلند» سرویس استیکینگی است که به کاربران اجازه ‌می‌دهد تا دارایی رمزارزی خود را در بازه زمانی پیشنهادی نگه‌داری و پس از پایان این بازه، پاداش دریافت کنند.

در این سرویس، کاربران ابتدا طرح خود را انتخاب می‌کنند. هر رمزارز پاداشی متفاوت دارد و کاربر می‌تواند انتخاب کند چه رمزارزی را در قلک نگه‌ دارد. سپس، قلک بازه‌های زمانی مختلفی به کاربر پیشنهاد می‌دهد و کاربر می‌تواند تعیین کند کدام بازه زمانی برایش مناسب است. در نهایت پس از پایان زمان استیک‌کردن دارایی، پاداش به‌صورت مستقیم به کیف پول تترلند کاربر واریز می‌شود.

این قابلیت از ۱۲ تیر‌ ۱۴۰۲ فراهم شده و کاربران می‌توانند برای استیک کردن دارایی‌شان از آن استفاده کنند. کاربران می‌توانند از این آدرس جزئیات طرح‌های مختلف را مشاهده و از بین آن‌ها انتخاب کنند.

تترلند پیش از این هم محصول دیگری به نام «تترلند کلاسیک» رونمایی کرده بود تا کاربران بتوانند در فضای ساده‌تری به خرید و فروش تتر بپردازند. «تترلند کلاسیک» با هدف بهینه‌سازی تجربه کاربری، فقط خدمات پایه و اصلی مثل خرید و فروش تتر و واریز و برداشت تومان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات