تترلند کلاسیک در دسترس کاربران تترلند قرار گرفت

یک‌شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
تترلند کلاسیک رونمایی
تترلند قابلیتی تازه را در اپلیکیشن خود به نام «تترلند کلاسیک» رونمایی کرد.
تبلیغات

تترلند که به تازگی پس از پنج سال فعالیت از نسخه‌ی جدید وب‌سایت و اپلیکیشن خود رونمایی کرده بود، در ادامه فرایند به‌روزرسانی خدمات و امکانات «تترلند کلاسیک» را معرفی کرد.

این قابلیت تازه به کاربران کمک می‌کند تا در فضای ساده‌تری به خرید و فروش تتر بپردازند. در تترلند کلاسیک که با هدف بهینه‌سازی تجربه کاربری ارائه شده است، فقط خدمات پایه و اصلی تترلند مثل خرید‌ و‌ فروش تتر و واریز و برداشت تتر و واریز و برداشت تومان دراختیار کاربران تترلند قرار می‌گیرد.

به این ترتیب کاربران فقط به امکانات مهم و اصلی تترلند دسترسی خواهند داشت و امکانات دیگر تترلند را نمی‌بینند. این فضای ساده به ویژه برای کاربرانی طراحی شده که به‌صورت تخصصی فقط به خرید و فروش تتر نیازمندند.

تترلند کلاسیک همچنین برای کاربران تازه‌وارد مفید خواهد بود زیرا پیچیدگی پلتفرم‌های دیگر مبادله رمزارز را ندارد و کاربران می‌توانند در فضایی ساده خرید و فروش یکی از رمزارزهای معتبر جهان، یعنی تتر را تجربه کنند. ضمن اینکه می‌توانند در‌صورت نیاز حالت پیشرفته تترلند را برای دیگر معاملات فعال کنند.

نسخه کلاسیک تترلند

تترلند کلاسیک هم‌اکنون در اپلیکیشن تترلند دردسترس قرار دارد و تمامی کاربران محترم با فعال‌کردن این نسخه از قسمت تنظیمات، می‌توانند از آن استفاده کنند.

تترلند پیش‌از‌این نیز نسخه ۷.۰ وب‌سایت و اپلیکیشن خود را رونمایی و امکانات تازه‌ای را به کاربرانش معرفی کرده و ارائه‌ی نسخه‌ی کلاسیک را وعده داده بود. افزایش سه برابری سرعت لودینگ و افزایش دو برابری سرعت عملیات، کاهش کارمزد تبدیل و کاهش پله‌ای کارمزد بازارتترلند در کنار ارائه‌ی نسخه‌ی کلاسیک برای راحتی کاربران، بخشی از ویژگی‌های نسخه‌ی ۷ تترلند است.

در نسخه‌ی جدید تترلند با توجه به نیاز کاربران و توجه به خواسته‌های آن‌ها، قابلیت‌های به‌روزتر و گسترده‌تری اضافه شده است. این قابلیت‌های اضافه شده به گونه‌ای طراحی شده که محصول نهایی پیچیده نشود اما هم‌زمان سرعت عملیات به دو برابر افزایش پیدا کند.

مبادله تتر به دلایل مختلفی چون ترید رمزارزها، جایگزین برای سرمایه‌گذاری ارزی و نقل و انتقال مالی برای کاربران ایرانی جذابیت دارد. گزارش سال ۱۴۰۱ تترلند که به تازگی منتشر شده هم نشان می‌دهد که تبادل رمزارز در سال گذشته رشد ۴۰ درصدی داشته است.

ارائه‌ی محصولی که استفاده از آن بدون پیچیدگی باشد برای کاربرانی که تمایل به خرید و فروش تتر دارند می‌تواند فضای کاربری را بهینه کند. آمارهای سال گذشته تترلند نشان می‌دهند که تعداد کاربران این صرافی نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد ۸۷ درصدی را تجربه کرده است. استفاده از تترلند کلاسیک می‌تواند برای این تعداد کاربر که از شهرهای مختلف خرید و فروش تتر انجام می‌دهند، کار را ساده‌تر کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات