انجمن بلاکچین: «کربلا کوین» پروژه فریبکارانه است

شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
انجمن بلاکچین ایران
انجمن بلاکچین با انتشار بیانیه‌ای از تبلیغ پروژه‌ای به نام کربلا کوین خبر داده و به مردم هشدار داد که در این پروژه فریبکارانه سرمایه‌گذاری نکنند.
تبلیغات

انجمن بلاکچین ایران بیانیه‌ای منتشر کرده و در آن نسبت به تبلیغات پروژه‌ای به نام «کربلا کوین» هشدار داده است. در عنوان این بیانیه ذکر شده که «سودجویان این بار اعتقادات مذهبی کاربران را هدف قرار داده‌اند.»

طبق اعلام این انجمن «به تازگی پروژه‌ای با عنوان کربلا کوین به صورت گسترده در رسانه‌های اجتماعی فارسی زبان در حال تبلیغ است که هدف‌گذاری جامعه مذهبی شیعیان با ادعای تبدیل پول کاربران به یک رمزارز ناشناخته برای آن‌ها درآمد چند صد هزار دلاری به همراه خواهد داشت.»

انجمن بلاکچین در این بیانیه اعلام کرده است که در تبلیغات مربوط به این پروژه مواردی مانند «ورود جامعه مسلمان به این ارز» و «استفاده از بخشی از درآمد این پروژه جهت اهدای وام قرض‌الحسنه و اشتغال‌آفرینی» ذکر شده است که صرفاً قصد سوءاستفاده از اعتقادات مذهبی کاربران و تهییج آن‌ها به مشارکت در این پروژه فریبکارانه را دارد.

انجمن بلاکچین

بنا بر اعلام انجمن بلاکچین، در بخشی از تبلیغات این پروژه رشد سه هزار درصدی سرمایه‌گذاری مطرح شده است که به گفته این انجمن پروژه کربلا کوین قصد فریب کاربران با رؤیای چنین سودهایی را دارد.

این انجمن در بیانیه خود نسبت به این موضوع به کاربران هشدار داده و نوشته است: «از تمام کاربران دعوت می‌نماییم ضمن توجه بیشتر به ادعاهای مطرح‌شده در چنین پروژه‌هایی، در آگاه‌سازی سایر کاربران نیز کوشا باشید تا هرگز شاهد فریب خوردن هموطنانمان توسط سوداگران فریبکار به واسطه رؤیافروشی نباشیم.»

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات