نامه انجمن تجارت الکترونیک تهران به رئیسی: گزارشی از وضعیت اینترنت منتشر می‌کنیم

چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
انجمن تجارت الکترونیک تهران
انجمن تجارت الکترونیک تهران در نامه‌ای به رئیسی اعلام کرد که این انجمن به‌زودی گزارشی از وضعیت اینترنت همراه با راهکارهای بخش خصوصی ارائه خواهد کرد.
تبلیغات

انجمن تجارت الکترونیک تهران در نامه‌ای سرگشاده به ابراهیم رئیسی از تهیه گزارشی از وضعیت اینترنت کشور خبر داد. طبق اعلام این انجمن، در این گزارش پیشنهادها و راهکارهای عملی بخش خصوصی برای برون‌رفت از این بحران آمده است.

روابط عمومی انجمن تجارت الکترونیک تهران متن این نامه را منتشر کرده است. در ابتدای این نامه با اشاره به دستور رئیسی برای بررسی موضوع کندی سرعت اینترنت، آمده است: «گام اول هر تغییر، پذیرش اشکالات موجود است. از این رو، دعوت شما برای بررسی بحران «کندی اینترنت» را به فال نیک می‌‌گیریم و امیدواریم این اقدام سرآغاز تغییرات مثبتی در کیفیت اینترنت کشور و کاهش محدودیت‌های آن باشد.»

نامه

این انجمن در ادامه اعلام کرده است که همزمان با بررسی کارگروه دولت، به‌عنوان یک تشکل خصوصی گزارشی از اختلالات و کیفیت اینترنت در ایران تهیه و به‌صورت عمومی منتشر خواهد کرد.

در بخش دیگری از این نامه اشاره شده است که «تحقق پیش‌بینی ۱۵ درصدی اقتصاد دیجیتال در برنامه هفتم توسعه امکان‌پذیر است، اما گام اول تحقق چنین اهدافی تضمین اینترنت آزاد، پرسرعت و باکیفیت برای تمام مردم ایران است.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات